jeg får nye ider hele tiden, har så mange at jeg ikke ved hvor jeg lige skal starte det er lige fra patent ider til foretningskoncepter.. jeg mangler simpelthen en eller flere sparingspartnere så jeg kan få bare en af mine ider ud i verden. jeg er af den type hvis man stiller mig en problem stilling der skal løses, så finder jeg oftest en løsning, jeg lader ikke bare tingende ligge de kværner rund og så er der sgu en ny ide... er der nogen der har samme problem her inde Jeg ville gerne hvis der var en seriøs person man kunne tale med omkring det at få iderne ud i verden... måske kunne jeg bruges til at finde nye veje for virksomheder....
|
Hejsa,
En af de værktøjer jeg bruger aller mest er at skrive dem ned. jeg er næsten altid i nærheden af en Online PC, hvorved jeg kan skrive mine ideer ned og gemme dem online. derved kan jeg løbende opdatere mit dokument, revurdere og tilføje detaljer til mine ideer i dokumentet.
Ofte bliver man klogere som tiden går og finder ud af om ideerne kan lade sig gøre eller ej.
anyway, hvis du skriver dem nad, så behøver du ikke bruge ressourcer på at huske dem alle.
/Mill