Så kom tiden til at vi blev flyttet fra Meebox til Unoeuro. I den forbindelse har vi problemer med at oprette forbindelse til deres udgående mailserver gennem Mailbird, iPhone osv. Er der nogle af jer der har haft samme problem og evt. har en løsning?
Jeg har snakket med UnoEuro som ikke selv har en løsning pt.
Vi havde præcis samme problem, vi stod uden funktionel mail i 3 dage. De flyttede os fredag middag og vi var først oppe og køre mandag - tirsdag om natten igen ;o). Hvad problemet skyldes fik vi aldrig et svar på.
... og jeg kan ikke få ordrer igennem. og deres support er aldeles fraværende. Det er irriterende at man ikke kan ringe til dem. Alt ville gå meget hurtigere, i stedet for endeløse mails.
Har i mere dokumentation, spurgte teknikeren om, Helt ærligt. Jeg aner ikke hvad han ber om.
Jeg savner allerede Meebox (havde aldrig troet jeg skulle sige sådan noget).
3) Sikret at det kræver godkendelse at sende post, og indtaster brugernavn og adgangskode for dette
Hej Kristian, tak for hjælpen. Bruger de rigtige indstillinger, så det er ikke problemet. Jeg har dog fået det til at virke med port 8080, selvom den ikke virkede for et par dage siden. Nu kører alt igen
Super, så er alt jo vel :) Unoeuro nævner selv at 587 er den port der oftest virker. Jeg ser ofte 8080 blive brugt til andet (bla webservere), så jeg valgte at gå med 587, hvilket spillede.
Under alle omstændigheder, super du fik det til at virke :)