Hej,
Jeg er i præcis samme situation som dette. Jeg står til at skulle have rundt regnet 1000 kroner tilbage. Jeg er webudvikler og efter denne "fusionering" kan jeg ikke længere bruge produktet til det som var formålet. Derfor mener jeg selvfølgelig, at jeg har ret til at få refunderet nogle af mine penge, da det er Meebox/UnoEuro der ændrer på mine vilkår og ikke mindst prisen på mit produkt. De 1000+ kroner jeg har betalt er for et produkt og services jeg ikke længere kan få pga. aftale ændring.
Jeg har haft fat i Meebox, de afviser mig dog blankt og skriver dette:
"Du kan enten få flyttet dine webhoteller og domæner til UnoEuro, eller vi kan lukke webhotellet ned, men det er desværre ikke muligt at få krediteret dit tilgodehavende, hvis du vælger at lukke webhotellet."
Hosting er et forudbetalt "abonnement". For at have sikret mine penge skulle jeg have forudset, at jeg ville være ringere stillet efter fusioneringen, for flere måneder siden. Jeg har også været nødsaget til at finde anden hosting, da jeg som sagt ikke kan tilbyde mig selv eller mine kunder UnoEuros platform pga. forringet funktionalitet og dårligere vilkår.
Er det en urimelig antagelse at man kan få refundering i dette tilfælde?
Vh. Jonas