Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af hjemmeside med betalingsfunktion.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! Jeg går med tanker om at lave et website, som mest bare skal være en infomations side, men skal også kunne indeholde bl.a. noget lignede disse funktioner (se billede nedenfor) OG det skal være muligt for kunder at betale op til 199 kr. via. dankort. MEN jeg er helt grøn indenfor opsætning af hjemmesider, så er det jeres erfaringer, at det er noget man kan lære sig selv indenfor et par måneder og hvor starter man henne???
- Eller hvad vil det koste af få sådan en hjemmeside op af stå, som virker professionel og kan tåle lidt trafik uden det påvirker oplevelsen? 


- Gode råd og anbefalinger modtages med kyshånd!

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jun 16
Indlæg ialt: 6
Fra  Frontshop IVS Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper, du burde tage et kig på wordpress, og så finde et tema der passer til det du ønsker.

Du kan kigge på themeforest.net for at finde et tema. Der findes et hav af muligheder med wordpress. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg gerne forsøge at give dig et prisforslag på denne mail - såfremt du kunne finde dette interessant. Smid mig gerne en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, så kan vi tage en snak omkring dine konkrete muligheder. 

Vi udarbejder alle vores hjemmesider i det yderst populære WordPress CMS :-) 

Se referencer mv. på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Ha´en rigtig god dag. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ethvert CMS kan hvad du ønsker. Det vigtigste er at du finder nogle du kan arbejde sammen med.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)