Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstiltryk (t-shirt)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kan hjælpe med generelle oplysninger om hvor man kan få produceret t-shirts ud fra eget design.

Jeg har en meget kreativ bror og vil gerne hjælpe ham lidt på vej.

Mind Freak.dk, Eksamensklar.dk, Shoppers Nation, 

Step it up - på facebook

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 16:28

Hej Mikkel

Kontakt evt. os fra Jørgensen Engros A/S for et tilbud - se mere på www.je.dk

God weekend Wink

Med venlig hilsen
RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Ringsted
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 14:18

Tak for dit svar.

Jeg har kigget lidt på den hjemmeside du linker til. Jeg tror umidelbart ikke det er det jeg søger.

Jeg havde forstillet mig noget i retning af at min bror kunne levere noget grafik evt i jpg format, få trygt det på nogle t-shirts,shorts mm. og sælge det fra hans web-shop..

- Er det noget du kan være behjælpelig med? - kontakten til en i asien el lign, der fremstiller disse textiler..?? 

Mind Freak.dk, Eksamensklar.dk, Shoppers Nation, 

Step it up - på facebook

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:23

Du skal være velkommen til at kontakte mig, vi er PT igang med at etablere og producere et nyt Fashion brand ud fra egne designs.

Skal glædeligt hjælpe dig videre i projektet...

Mvh.

Christoffer Frandsen +45 28199705 http://www.stofs.dk http://www.MonoZide.dk <- Work in Progress
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 13:16

mikkelfeldt:

Tak for dit svar.

Jeg har kigget lidt på den hjemmeside du linker til. Jeg tror umidelbart ikke det er det jeg søger.

Jeg havde forstillet mig noget i retning af at min bror kunne levere noget grafik evt i jpg format, få trygt det på nogle t-shirts,shorts mm. og sælge det fra hans web-shop..

- Er det noget du kan være behjælpelig med? - kontakten til en i asien el lign, der fremstiller disse textiler..?? 

Personligt ville jeg nok få noget produceret her i dk først - hiv evt. fat i www.stormtex.dk.

Men hvis du gerne vil have lavet et stort antal er det selvfølgelig fornuftigt at kigge efter muligheder i østen - jeg ved at der er flere her på amino som bor i østen og derfor kan være behjælpelig med kontakten.

Med venlig hilsen
RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Tilmeldt 5. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:32

Det kan jeg muligvis være behjælpelig med da vi producerer mange forskellige tekstiler med kundernes egne kreationer

du skal være velkommen til at få et uforpligtende tilbud - send en mail til per@atdesign.dk

Mvh

Per Madsen

AT Design

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 00:47

Hej Per.

Indlægget er et år gammelt, så håber, de har fået produceret deres varer. :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)