Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortrydelse af online køb

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en kunde som har købt en vare ved min online.
Hun har efterfølgelse fortrudt sin bestilling, jeg har efterfølgende overført beløbet for varen, ikke for leveringen.
Nu har hun sendt mig en email om hun også vil have tilbage for leveringen.

Har prøvet at google, men uden held.

Hvordan er reglerne omkring dette

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 811
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 162
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi tale om fortrydelse inden for 14 dage (B2C) skal du stille kunden som om købet ikke var blevet gennemført. Dvs du skal også tilbagebetale porto. Men kunden skal selv betale for at få varen sendt retur til dig.

Se her

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - Tusind tak for det :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)