Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omvendt Problem

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.. Jeg har et mærkeligt problem....

Jeg har været selvstændig i 15 år, og har gravet mig dybt ned i et Excel-regneark. Selv om jeg tager de mest pessimistiske briller på, har jeg regnet ud, at jeg med min nuværende levestandard kan leve til jeg er 109 år gammel - uden at røre en finger.

Jeg er i midten af 40'erne og vil nyde at stå op hver morgen og tænke på mine "kolleger", der holder i kø på Køge Bugt motorvejen.

Har I nogle idéer til hvad jeg skal lave? Jeg mener, jeg vil gerne arbejde lidt - gerne med noget sjovt - gerne freelance - og gerne noget som ikke er teknisk. Jeg orker ikke it-branchen, som jeg har skabt min formue inden for. Bosiddende i Østjylland. Hvis nogen er friske på et eller andet sjovt projekt - så går jeg gerne inde i det med min arbejdsindsats - ikke min kapital.

Hilsen M

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke! Jeg er vildt misundelig, super godt gået!

Det jeg ville gøre i din situation er at overveje hvad jeg virkelig brænder for. Du kunne overveje bestyrelsesarbejde for lokalforeninger eller virksomheder hvis det har interesse. Hvis pengene ikke betyder noget (hvilket det lyder til), så tror jeg det er et af de bedste steder at tilbyde sin hjælp og netværke.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)