Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsmuligheder på webshop?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Ørbæk
Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 8
Fra  Ørbæk Dyreland Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har en webshop www.dyreland.dk , hvor vi lige nu har Quickpay med visa & mastercard. Men vi vil gerne tilbyde flere betalingsmuligheder.

Så mit spørgsmål er til dem der har erfaring med webshops, hvilke betalingsmuligheder synes i man skal have udover disse to til en opstart (Mobile pay, VIA Bill, Klarna, Paypal etc.)

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du hopper ind på https://kortgebyr.dk/, kan du selv pille ved de forskellige indstillinger, og se hvad det betyder på udgiftssiden for jer. Dankort er jo også et populært betalingskort her til lands. Rigtig mange danskere har jo også MobilePay, men hvordan og hvor meget det bruges til internethandel ved jeg ikke. Da I jo også har lidt dyrere ting vil en betalingsmulighed med delbetalinger måske være en fin tilføjelse. Om det så kan betale sig, eller der bliver for meget bøvl men dårlige betalere ved jeg ikke, men det kan andre forhåbentligt svare på :)

Jeg var jeg forbi jeres side, og det undrer mig at I ikke skilter med, hvilke betalingskort I tager i shoppen. Er der en særlig grund til det?

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 36
Fra  Edens Management ApS Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Laila

Der er mange muligheder, men da du har Visa og Mastercard, så har du deet vigtigste :-)

Mobilepay og Viabill, kan dog være en anden prioritet, da de kan være med til at skabe mere salg (Taler ud fra min erfaring).

Håber du finder ud af det.

/Casper :-)

Fra Ørbæk
Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 8
Fra  Ørbæk Dyreland Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det står når man går til kassen, skal det være andre steder da?

Fra Ørbæk
Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 8
Fra  Ørbæk Dyreland Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

deltro:

Hvis du hopper ind på https://kortgebyr.dk/, kan du selv pille ved de forskellige indstillinger, og se hvad det betyder på udgiftssiden for jer. Dankort er jo også et populært betalingskort her til lands. Rigtig mange danskere har jo også MobilePay, men hvordan og hvor meget det bruges til internethandel ved jeg ikke. Da I jo også har lidt dyrere ting vil en betalingsmulighed med delbetalinger måske være en fin tilføjelse. Om det så kan betale sig, eller der bliver for meget bøvl men dårlige betalere ved jeg ikke, men det kan andre forhåbentligt svare på :)

Jeg var jeg forbi jeres side, og det undrer mig at I ikke skilter med, hvilke betalingskort I tager i shoppen. Er der en særlig grund til det?

Vores kort logoer står når man går til kassen, skal det placeres andre steder da?

Fra Ørbæk
Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 8
Fra  Ørbæk Dyreland Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Edens:

Hej Laila

Der er mange muligheder, men da du har Visa og Mastercard, så har du deet vigtigste :-)

Mobilepay og Viabill, kan dog være en anden prioritet, da de kan være med til at skabe mere salg (Taler ud fra min erfaring).

Håber du finder ud af det.

/Casper :-)

Hej Casper,

Tak for svar..

Andre der er enige med Casper at udover Visa og Master er næste prioritet Mobilepay og Viabill?

Og dem der bruger Viabill, har i gode erfaringer med dem og er der mange der bruger dette?

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du skal da vise dine betalingsmuligheder på din forside.. Ellers aner man jo ikke om man har mulighed for at købe noget ved dig..

Jeg Ville ikke købe noget på din side. Da jeg ikke aner om du tager kort, overførsler eller hvad det nu er..

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Indsæt et fint billede med de kort I tager, i enten header eller footer på siden, så de er synlige på alle sider, når kunden ser på jeres forskellige produkter.

Fra Ørbæk
Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 8
Fra  Ørbæk Dyreland Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar, og vi har nu fået rettet lidt til i shoppen nu med visning af kort i både top og bund.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mht. både mobilepay og viabill er det er jo ret nemt at slå til. Mht. viabill kunne jeg godt forestille mig at det en dag i næste uge bliver endnu nemmere at slå til - og gratis at oprette via QuickPay.

vh

thomas

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)