Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af App-spil/spillekort hvor man kan kæmpe med sine figurer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde.

Jeg er helt ny, så jeg håber at jeg har postet det rigtige sted, ellers beklager jeg meget.

Min kæreste og jeg har sammen udviklet et spil. Man har en app på sin telefon, når appen åbnes kan man holde telefonens kamera over et spillekort og figuren på spillekortet kommer så "til live" så man kan styrer den. Ideén er at folk kan samle kort og slås mod hinanden, som i typiske samlekorts spil vil der være ting som boosters, trap card og så videre, som kan påvirket "kampen". 

Tænk pokemon kort, men med "rigtige" kampe på telefonen. 

Konceptet er allerede prototypet, vi har fremstillet en app selv og har haft den på besøg i en SFO, børn og pædagoger var vilde med det, og de sagde alle at det var noget de ville bruge penge på. Spøgsmålet er, hvad er næste skridt?

Skal vi i gang med at have tryk kort selv og selv finde butikker som vil sælge dem, selv stå for reklamer osv. eller er det bedst at finde et firma og sælge sin idé hos dem, og hvordan gør man det?

Jeg håber at nogen herinde kan vær ebehjælpelig med mine spørgsmål. :)

VH. Heidi.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 10:41

Martin Thorborg har et par kloge ord at sige om hvor meget idéen er værd, før du forsøger at sælge den: 

Lige omkring 2:00 får du svaret, men se hele klippet og der er mange flere videoer hvor du kan lære om alle dine spørgsmål og sikkert en masse ting du ikke vidste du kunne bruge.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:54

Jeg kan ikke helt se hvad jeg skal bruge din video til, det er en iværksætter som rambler om at der skal mere til end blot en idé, det er jeg helt med på.

Mit indlæg er muligvis formuleret dårligt eller forkert, vi stå ikke bare med en idé som vi tror vi kan sælge fordi det er verdens bedste, vi står med prototypen på det færdige produkt og søger råd til om vi skal gå vejen med at sælge det selv eller om vi skal gå vejen med at sælge det til en større virksomhed/produktion. På intet tidspunkt mener jeg at have givet udtryk for at vores spil er verdens bedste eller løsningen på verdens problemer, men det er et produkt som sælger helt enormt på det internationale marked og som fuldkommen mangler herhjemme på det danske.

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 12:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvis i ikke har kompetencerne til markedsføring selv kunne det være en god ide og hive en partner ind med dette

Statsautoriseret revisor - København

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 14:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lidt svært at give råd, når man ikke kender så meget til forretningen.

Har i overvejet fx løvens hule?
Eller på anden måde finde en investor. Jeg tænker jeres app koster ret mange penge at udvikle.
Hør måske Morten resens podcast hvor han skal lave en app, og starter en forretning op fra bunden.

Spillet og konceptet lyder rigtigt godt, og fedt i har lavet en prototype og fået den testet.

Men vil da mene i skulle finde en tech investor, og en som i kan arbejde sammen med, tror ikke der er mange penge i at sælges jeres ide, heller ikke selvom i har en prototype af appen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)