Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån til virksomhed :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. May 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg har læst nogle steder herinde at nogen gerne sammen med andre vil prøve at finansiere til iværksættere og virksomheder. Er det lykkedes for nogen af jer? For jeg har nemlig oprettet et CVR nr og vil meget gerne i gang med at at opstarte min virksomhed, men jeg mangler bare pengene.. Så jeg er meget interesseret hvis det er :)

Mvh. Gina.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 04:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har anmeld begge poster til Amino som svindel. (Svindel?; dette er et gæt, men ser ud som et svindel nummer, anbefaler at ingen kontakter eller svarrer på tråden, indtil en Amino ansat har skrevet og godkendt tråden først)

Tilmeldt 7. May 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du med at det er svindel det jeg skriver?

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må du undskylde.

Det var primært pga. af Andy James, at jeg skrev, at det var svindel. Jeg har sandsynligvis taget fejl angående dig, tænke i to måske var i ledtog.

Jeg burde ikke have handlet på en mistanke, og beklager meget, at jeg bragte dig ind i det, med min ubegrundet beskyldning.

Men det er ikke helt ubegrundet, at jeg anklagede Andy James.

En google søgning på "andyjameslending" og et par klik, på et par links, og du vil måske forstå hvorfor min mistillid.

Men det havde selvfølgelig intet med dig at gøre, undskyld.

Jeg ønsker dig hjertelig held og lykke med din webshop, håber du finder et godt navn til den.

Med venlig hilsen Allan

Tilmeldt 7. May 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør ikke noget :) og tak fordi at du siger det.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan Møller Rantaniemi:
Det var primært pga. af Andy James, at jeg skrev, at det var svindel.

Ja og hopper man ikke på den ene, så prøver man en anden, tredie osv.

Det er meget bedre at finde en anden løsning mht. finansiering. Disse er kun ude på at få "låntagers konto valideret" ved overførsel af ca. kr. 5.500,00 og så ser ingen skyggen af en bøjet 50 ører.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)