Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung under 18, men jeg er over 18?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er ved at være ret irriteret over Erhvervsstyrelsen og SKAT, da jeg bliver omtalt som "Ung under 18" på alle deres hjemmesider. Har de et tidspunkt hvor de opdaterer det eller hvordan skal jeg tolke det?
Jeg blev 18 i januar.

Mvh

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:31

Hvis du tænker på problem med at stifte firma, så tror jeg bare du skal ignorere den meddelelse og køre videre, Det er noget med CPR der ikke fungerer optimalt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:14

Jeg plejer normalt at ignorere det, så det er ikke noget problem som sådan. Bare ren og skær træthed af at se på det. 
Hvis jeg nu skal lukke en virksomhed, som endnu intet har omsat for, haft indskudt eller på anden måde har haft aktiver - skal jeg så overhovedet indberette noget til SKAT? Moms eller lign?

Mvh

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:21

InnDesignable:
Hvis jeg nu skal lukke en virksomhed, som endnu intet har omsat for, haft indskudt eller på anden måde har haft aktiver - skal jeg så overhovedet indberette noget til SKAT? Moms eller lign?
ja hvis du har haft CVR så skal du skam. Det er jo så ikke så svært men i udvidet selvangivelse, når du sætter kryds i lukket virksomhed under året, så dukker en række felter der skal udfyldes op med aktiver evt købs osv. Det kan så være 0 alt sammen måske

Moms skal du indberette som 0 hvis du er momsregistreret ja

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)