Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGES: Iværksættere med netbutik

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er i færd med at lave en undersøgelse af markedet for levering af pakker som led i et studieprojekt under Aalborg Universitet. Med udgangspunkt i den stigende e-handel, behandler jeg forholdet mellem netbutikker og de virksomheder, der leverer pakker til netbutikkernes kunderVores mål er at finde ind til de vigtigste parametre, en pakkeleverandør skal udbyde for at tilfredsstille netbutikkernes behov.  

I den forbindelse håber jeg at i vil deltage i et kort interview (10-15min). Spørgsmålene jeg søger svar på er: 

• Hvem bruger i til at levere pakker til jeres kunder i dag? 

• Hvorfor valgte i netop denne leverandør? 

• Ville i foretage valg af leverandør ud fra samme parametre i dag? 

• Savner du noget i forhold til den leverandør i har i dag? 

• Hvordan betragter i logistiksetuppet som en del af jeres forretning? Dvs. betragter i pakkeleverandøren som en integreret del af virksomheden eller mere som en ekstern serviceleverandør. 

• Overvejes skifte af pakkedistributionsvirksomhed? 

• Hvad skulle en anden anden pakkeleverandør kunne tilbyde som fik jer til at skifte. 

Jeg vil sætte stor pris på hvis i har lyst til at deltage i undersøgelsen. Svarene er fortrolige, og vil kun blive brugt i en undersøgelsesrapport 

Hvis der er opbakning omkring undersøgelsen, vil jeg sætte stor pris på at modtage svar med kontaktoplysninger og evt. angivelse af, hvornår et interview bedst kan passe ind.  Besvarelsen kan både være telefonisk eller blot en skriftlig besvarelse af overnævnte spørgsmål.

På forhånd tak

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er du?

Hvad er din email?

Hvilket telefonnummer kan man ringe på?

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)