dette indlægget er oprindeligt lagt på mikronet.dk weblog, men jeg regner også med at e-bogs-anmeldelsen vil kunne finde værdi i dette forum, så derfor ... Nedenstående indlæg er relevant for dig, såfremt du kan svare ´Ja´ til blot 3 af flg. udsagn…
- fordi, måden at drive forretning på, er under fortsat forandring pga. udnyttelsen af de muligheder Internet stiller til rådighed - nogle kalder det ´Web Marketing 2.0´ Rich Schefren, en amerikansk ´web marketing guru´ har udgivet en gratis rapport om dette fænomen, og også hvorledes man kan udnytte de nye muligheder dette giver - se link nederst - du skal blot registrere dig med mai-adr. for at kunne få rapporten - faktisk befinder vi os på et meget spændende tidspunkt rent historisk, fordi der sker et radikalt paradigme-skift i fht. måden man skaber forretning, afsætter ydelser og skaber synlighed omkring disse ydelser - Marketing 0.0, i ´gamle dage´, dvs før Internet, da var det udelukkende de store virksomheder der havde adgang og ressourcer til global markedsføring - sådan er det ikke længere … - Web Marketing 1.0 - en-vejs kommunikation, hvor Internet anvendes som en slags ´avanceret brochure´, og/eller udsendelse af e-mails til markedsførings-formål - Web Marketing 2.0 - direkte, real-tids kommunikation og ligeværdig dialog med kunder/klienter/brugere - hvad der sker, idag, pga. Internet, er i virkeligheden også en demokratisering af salgs- og marketing-processen, således at du med en lille virksomhed arbejder fuldstændigt på lige fod på Internet med de største aktører indenfor dit fagområde. - alt dette giver nye muligheder, og ligeledes også faldgruber - det positive er, hvis du er en ærlig person med en reel ydelse, at ærlighed betaler sig … - og omvendt, hvis du ikke leverer en reel ydelse
- når du læser hans rapport, så vær forberedt på, at det er meeeget amerikansk, og grunden til at han gør en så omfattende rapport tilgængelig på nettet, gratis - er selvfølgelig at han vil bruge den som ´lokkemad´ til at sælge nogle hamrende dyre web marketing kurser. - … læs rapporten alligevel … ! - fordi, det indtil videre er noget af det eneste, og det bedste, jeg har set og fundet, som beskriver dette tema, samlet, tilgængeligt, og anvendeligt - rapportens fulde titel er "The Attention Age Doctrine Volume Two - Web Marketing 2.0" - inspiration og andre tips omkring markedsføring, salg, web marketing, web design og søgemaskine-optimering/SEO kan du finde - på mikronet.dk weblog - HER ... - god læsning
Dann Sommer Personlig Coaching & Mentaltræning Telefon-coaching, Skype-coaching, Erhvervscoaching. Web : www.dann-sommer.dk
|
” Web Marketing 2.0 ” - Nye vinde blæser …
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)