Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med Viabill

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 63
Fra  Bobo ApS - www.boboonline.dk Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi har implementeret Viabill, og har fået et par ordrer. 

Vi sælger møbler og er afhængige af vores leverandøres leveringstid, hvorfor vi nogle gange vil have en leveringstid på over 30 dage.

Viabill reserverer dog kun beløbet i op til 30 dage fra kunden, og efterfølgende gælder ordren ikke. Vi kan dog, som jeg har forstået, ikke ekspedere ordren rent lovmæssigt før vi har sendt ordren, og derfor har vi indtil videre været nødt til at bede vores kunder om at oprette en ny ordre, hvilket jo ikke er optimalt!

Er der andre der bruger Viabill, der har leveringstider på 30+ dage? Hvis ja, hvad gør i?

På forhånd, tak for svar! 

BOBO - Møbler og boligtilbehør til de bedste priser. 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du snakket med Viabill om problemet ?

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai,
Skriv venligst til teknik@viabill.dk (att Bjørn), så finder vi en løsning på problemet.
Mvh Jan

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 63
Fra  Bobo ApS - www.boboonline.dk Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er hermed gjort :)

BOBO - Møbler og boligtilbehør til de bedste priser. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)