LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,
Jeg er muligvis også interesseret, jeg er ved at opstarte et mindre rengøringsfirma og har brug for hjælp til brocchure, flyers, web-site, salgsbreve og annocer, er det muligt at du kan sende mig et tilbud?
Du er velkommen til at vende tilbage til mig, men jeg kan ikke give dig et tilbud uden at vide præcis, hvad det er, jeg skal lave for dig - og hvor meget.
Skal du have lavet det hele på én gang eller løbende, og hvad vil du gerne have lavet først? Så kan vi jo tage det hen ad vejen, og du kan samtidig se, om du er tilfreds uden, at du har bundet dig til en hel masse.
Jeg har først og Fremmest brug for salgsbreve/Flyers som jeg kan hænge op omkring i lokal orådet og til at sende til mulige kunder. og så en mindre annoce jeg kan sætte i min lokal avis.
Kan du ikke fortælle mig lidt om din pris mm, eller er der andre informationer jeg skal sende dig først?
Normalpris for de fleste tekstforfattere ligger på gennemsnitligt 500 kr. i timen, men som opstartstilbud vil jeg gerne gøre det for 350 kr. Et salgsbrev vil typisk ta' et par timer, men hvis det ska' være lidt ud over det sædvanlige nok en 3-4 timer. Det samme med flyers - sådan cirka - så du ska' her nok regne med 6-8 timer a' 350 kr. ekskl. moms.
Det er naurligvis for den tekstmæssige del. Med hensyn til trykning af flyers, klarer du så den del selv?