Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp os med at blive bedre :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Vi har lige taget skridtet og fået lavet en nyt responsivt design på vores webshop. Vi er ret glade for designet og opbygningen, men har virkeligt svært ved at "få hul igennem" igen.

www.broggerbelysning.dk

Det ville være en kæmpe hjælp, hvis der var nogle der ville kigge på den og komme med feedback. Alt form for feedback vil blive værdsat!!

På forhånd tak

Bo Brøgger

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo,

Jeg vil meget gerne tage et kig på den og se hvad der kan bidrage til at vi får hul igennem på din webshop.
Du kan sende mig en mail på mads@seo-service.dk og så skal jeg nok skrive nogen af de ting, der kan hjælpe dig i den rigtige retning.

dbh.
Mads Meyer-Obel

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo

Jeg tænker at det primært er ift. SEO at du ønsker hjælp? Her er et par idéer;

- Fiks dine meta-titler. Forsiden siger 'Forside - Brøgger Belysning'. Jeg tænker der hellere skulle stå noget i stil med 'Lamper - find din nye lamp hos Brøgger Belysning'. Se evt. forsiden på Pandacig
- Mere tekst på forsiden. Det er umuligt for Google at indeksere en side når der ingen tekst er. Skriv 3-4-500 gode ord og smid nederst på forsiden.
- Mere tekst på produkterne. Fx. Jeres Molly Lysekrone kunne godt bruge 2-300 mere ord om produktet.
- Lav flere interne links. Det betyder at du i produkt og kategori tekster laver links til andre produkter og kategorier, for at fortælle Google om at din side kan bindes sammen på kryds og tværs

Held og lykke med det :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)