Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Farve på topbar? HJÆLP!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle med-iværksættere

Filecamp er et billed-database system, og vores kunder er primært marketingafdelinger og reklamebureauer i ind- og udland.

Vi står foran at lancere en større opdatering, hvor det bl.a. bliver muligt, for vores kunder, at tilpasse farven i topbaren. Nogle kunder vil givetvis foretrække en farve som matcher deres logo/designmanual, og andre vil måske foretrække en hvid/neutral farve.

På vores kommende hjemmeside vil vi vise en del screenshots. Og vi er nu meget i tvivl om hvilke screenshots der vil præsentere vores system bedst. Dem med farvede topbarer eller dem med hvide/neutrale topbarer.

Hvad synes du ser pænest ud?

https://goo.gl/forms/4GxgsVYNgbWj15TZ2

På forhånd tusind tak for din hjælp!

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Svært at svare entydigt på. Visuelt/grafisk den hvide, men aht. brugervenlighed nok den blå. Den øvrige navigation, knapper mv. kan og bør måske også spille ind. F.eks. ved at bruge samme farve for al navigation/knapper mv.

Glæder mig i øvrigt til at opleve den nye version live :-)

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for input! Tue Big Smile

Jeg glæder mig også meget til at vise dig Filecamp v4 om nogle få måneder!

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)