Kanon, Jens ( din kvæulant *G*) . Og det har også skabt en rigtig spændende tråd, hvor der er kommet mange brugbare synspunkter på banen. Ikke mindst dine egne
Jeg har ALDRIG lavet en forretningsplan - og nu er det fjerde gang jeg starter en forretning op. De andre har jeg solgt pga. helbredet.
Jeg går og spekulere og analyser i det daglige med hvordan og hvorledes jeg kan nå mit endelig mål - at være den grafiske virksomhed som kan klarer alt for kunden !!! Ja de kloge hoveder mener at man skal begrænse sit område men jeg ønsker at kunne hjælpe den lille tømre på hjørnet med at spare tid således at han kan tjene penge på det HAN er bedst til.
Dengang jeg startede denne gang - begyndte jeg med at tage en uddanelse !!! Havde altid haft interessen så hvorfor ikke få papir på det ? Altså er der tænkt og spekuleret ud på de små timer - men aldrig skrevet et enenste ord ned om hvad mine mål er- og nok fordi jeg ikke helt vidste hvad målet var da jeg startede.
Man skal pas på ikke at blive låst af forretningsplanen. Det ser man i mange tilfælde kvæler et firma fordi de ikke fornyer sig, men konkurrenterne gør !
Altså min mening er : GRIB TIL HANDLING OG TAG TINGENE SOM DE KOMMER !!!!