Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Daugbjerg
Tilmeldt 25. Apr 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hej allesammen. Jeg er ny bruger her på amino, og har fået ansvaret for en hjemmeside for min svigermor og hendes venindes butik i Støvring.

da jeg ikke er udlært inden for det felt har jeg nogle spørgsmål ang hjemmesidens opbygning og dens online butik.

den er opbygget i vistaprints sitebuilder og har aftale i onlinebutik med PayPal.

nu kommer spørgsmålene.

hvordan optimerer jeg metatags så søgeoptimeringen bliver bedre. Jeg synes det er svært at finde de rigtige ord?

er siden for tekst tung?

gode råd?

hjemmesidens adresse

www.toesernesfund.com

mvh

carsten c

Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, det er en flot og lige ud side.

Er den for tekst tung? Nej, den kunne faktisk godt indeholde en del mere tekst for at være optimal, men den er ikke skrækkelig blank.

Jeg ville sætte fokus på dine overskrifter, de er meget lidt SEO-optimerede. På forsiden for eksempel bruger du din vigtigste overskrift til "Tak for besøget", det er jo ikke super optimeret. Det kunne du for eksempel bruge til noget mere sigende om virksomheden i stedet. Noget som I vil kunne findes på, på google :)

Den er lidt langsom, men det er nok også noget rodekode, når den er blevet lavet i en sitebuilder, så det er der nok ikke super meget i kan gøre noget ved. :)

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du spurgt Vistaprint mht Titel og beskrivelses meta tag ?

En hjemmeside skal have en masse tekst saa det er kun godt hvis der en en masse GOD tekst med som brugerne kan bruge til noget og Google med de ord som I gerne vil findes paa.

Hvad ønsker de med deres webshop ? HVis de ønsker at kunne erobre  DK vil jeg nok anbefalde at skifte system , maaske til en Wordpress / Woocommerce løsning eller anden form for open soruce.

mvh

anders

ps: og saa ville jeg nok købe Tøsernesfund.dk / .com ( hvis I vil hedde .com ) da jeres kunne sikkert vil komme til at skrive Tøsernesfund med ø, og 301 redirect Tøsernesfund.dk/.com til jeres url

Fra Daugbjerg
Tilmeldt 25. Apr 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Super mange tak til en der har mere forstand på det end jeg. Det er fedt at du lige gad at bruge lidt tid og jeg vil helt klart bruge dine råd

Fra Daugbjerg
Tilmeldt 25. Apr 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var altså ment til dig Jonas 

Fra Daugbjerg
Tilmeldt 25. Apr 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Og også dig anders.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten 

Som andre skriver, så vil jeg måske overveje en anden løsning i Vistaprint, såfremt vi snakker e-handel, SEO-optimering mv. Jeg ville kaste mig over i en WordPress / Open Source løsning. Dette kræver selvfølgelig en investering i tid, eller økonomisk. 

WordPress benyttes af 27% af alle nye hjemmesider i dag :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Mangler du hjælp til hjemmesidens opbygning, og hvordan man finder den på Google. Så skriv en besked til mig eller et nummer, så ringes du op.

Venlig hilsen

Frederik Rohde 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)