Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye produkter fra Remy.Dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min virksomhed Remy.dk har tilføjet nogle nye produkter:

Mit rengskabsprogram Regnskab-Let blev godt modtaget. Jeg har dog haft en del forspørgelser på nogle programmer der kunne dele af det Regnskab-Let kunne.

Derfor har jeg bygget Moms-Let og Faktura-Let.

Moms-Let er færdig og er blevet testet. Siden www.moms-let.dk er oppe at køre. Jeg håber i vil se lidt på dette produkt og give lidt feedback.

Faktura-Let er også færdig men er desvære ikke blevet testet færdig endnu. Men det vil snart ligge på www.faktura-let.dk.

Der ligger flere projekter og venter og de vil hurtig bliver tilføjet -Let familien. Jeg håber i vil tage lige så godt imod disse nye produkter som i har gjort med Regnskab-Let.

Moms-Let og Faktura-Let vil begge koste 79,- kr. + moms.

Hvis i har forslag til Excel templates så bare sig til. Smile

Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:15

Hejsa..

Det ser rigtigt let godt og nemt ud..Glæder mig til at læse lidt mere om disse. Vender tilbage.......

Med

Lars

www.letlej.dk

http://www.letlej.dk/

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 10:40

Hej Lars,

Der kommer en video på i aften/nat. Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 11:00

Hej Remy

Du har glemt at skrive på hjemmesiden hvilket firma (fx. CVR nummer) der står bag. Er det dansk moms man betaler?

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 11:15

Ja det kommer på. Jeg sider lige i Kina og mit CVR nummer ligger i Danmark. Men firmaet er registeret som Remy.Dk. Denne virksomhed vil tage sig af hele -Let familien + Excel opgaver og webudvikling for samarbejdspartner.

Det vil selvfølelig blive påført på siden samt faktura. Ved der ligger nogle order og venter Big Smile.  

Jesper det ser ud til du mangler nogle .img filer på din side http://www.digital-spejlrefleks.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 11:21

Remydk:
Jesper det ser ud til du mangler nogle .img filer på din side http://www.digital-spejlrefleks.dk

Tak, har lige skiftet webhotel/ipadresse i nat, og i den forbindelse er der nogle filer der manglede at blive overført. Så mine tålmodige kunder må vente til i aften med de sidste billeder.

:-)

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 16:20

Til alle der har skrevet omkring Faktura-Let. Så kommer det op og køre i løbet af næste uge.

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 23:07
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)