Min virksomhed Remy.dk har tilføjet nogle nye produkter:
Mit rengskabsprogram Regnskab-Let blev godt modtaget. Jeg har dog haft en del forspørgelser på nogle programmer der kunne dele af det Regnskab-Let kunne.
Derfor har jeg bygget Moms-Let og Faktura-Let.
Moms-Let er færdig og er blevet testet. Siden www.moms-let.dk er oppe at køre. Jeg håber i vil se lidt på dette produkt og give lidt feedback.
Faktura-Let er også færdig men er desvære ikke blevet testet færdig endnu. Men det vil snart ligge på www.faktura-let.dk.
Der ligger flere projekter og venter og de vil hurtig bliver tilføjet -Let familien. Jeg håber i vil tage lige så godt imod disse nye produkter som i har gjort med Regnskab-Let.
Moms-Let og Faktura-Let vil begge koste 79,- kr. + moms.
Hvis i har forslag til Excel templates så bare sig til.
Ja det kommer på. Jeg sider lige i Kina og mit CVR nummer ligger i Danmark. Men firmaet er registeret som Remy.Dk. Denne virksomhed vil tage sig af hele -Let familien + Excel opgaver og webudvikling for samarbejdspartner.
Det vil selvfølelig blive påført på siden samt faktura. Ved der ligger nogle order og venter .
Tak, har lige skiftet webhotel/ipadresse i nat, og i den forbindelse er der nogle filer der manglede at blive overført. Så mine tålmodige kunder må vente til i aften med de sidste billeder.