Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ANBEFAL EN APP UDVIKLER..?! Gode og dårlige erfaringer med app udviklere modtages med kyshånd !!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

 Jeg er igang med at få styr på alle detaljer til virksomhedsopstart men skal til at have valgt hvilket firma jeg skal vælge til at udvikle min app. Syntes det er super svært, jeg har haft fat i en del efterhånden, -mange er super service minded og det gør det jo pænt svært at vælge..

Jeg ser naturligvis på deres referencer og naturligvis også på deres priser, men mange har jo super referencer og prisen er nogenlunde det samme for den type app jeg skal have lavet. Derfor kunne jeg enormt godt tænke mig at høre om der er nogen herinde der kan anbefale nogen.?!

Det er en ret omfattende app jeg skal have lavet -en køb/salg/bytte app så de skal kunne håndtere en større opgave som jeg har ladet mig fortælle at det er.. Nogen med nogle erfaringer ???

På forhånd mange tak :)

- Jeanette

Tilmeldt 1. Feb 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :



Slet ingen..??!! ;-)

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeanette,

Jeg kan anbefale http://www.inventech.dk - Prøv at tag en snak med Lars H. Christensen, Mobil: +45 2077 9041, Tlf: +45 5350 0941.

//Steen

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jeanette

Hvis referencer på alle er gode og priserne rimelige så tag dem du føler du har den bedste kemi med. Det er mange timer i kommer til at bruge sammen i telefon og på mail og der opstår meget let misforståelser hvis man ikke er helt på bølgelængde.

Spørg evt også ind til hvilken projektleder eller udvikler de vil sætte på projektet og spørg om du må tale med ham/hende inden start.

Hvis nogen er markant billigere eller markant dyrere end de andre tilbud du har fået , så vælg dem fra. Begge ender af skalaen plejer at ende galt.

Det lyder til en stor del af din app kommer til at være placeret på servere. Hvis det firma du vælger kun laver apps kan du evt spørge lidt indtil hvordan de vil håndtere dette. Her tænkt jeg på både sikkerhed , drift mm. Hvis de ikke har helt styr på denne del, så hyr evt et andet firma til serverdelen.

Og husk, ovenstående er kun min personlige mening. Der er sikkert andre der ser tingene i et helt andet lys :)

God fornøjelse med projektet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)