Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kontakter jeg ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg mener selv at jeg har en superidé til et website. Hvem er de rette at kontakte, for at komme videre. Her tænker jeg på:

Er der behov idéen

Er der andre der allerede har tænkt på idéen, findes der noget i samme stil i forvejen

Hvad vil det koster

m.m.

Med venlig hilsen

UHM

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 17:35

Du kan jo starte med at præsentere idéen her. Hvis du tør?! Wink

Så er der helt sikkert nogen, som kan hjælpe dig videre.

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 20:04

Hej UHM

Jeg siger som Lingu. Det her er et godt forum at snakke om sine idéer. Der er altid risiko for at nogen "stjæler" ens ide lige meget hvor du starter. Martin Thorborg skriver i sin bog, at man skal snakke med alt og alle om sine ideer, og ikke som de fleste gør, holder det meget tæt ind til kroppen. Du kan evt. finde nogle du stoler på at sparre med. Det er meget normalt.

mvh.

Faroemale

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 20:57

Mit bedste råd til dig er at forsøge at beskrive idéen, således at vi kan se potentialet og grundtræk, men ikke udfra din beskrivelse kan eftergøre den. Hvis du ikke har styrke i denne type formulering, så kan du afhængig af branche kontakte institutioner som opfinderforeningen, teknologisk institut og evt. patent og varemærkestyrelsen.

Vh

Peter 

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:03

Hej

Tusinde tak for tilbagemeldingerne.

Min idé går i al sin enkelhed ud på at oprette et site hvor det er muligt som forbruger at søge i reklamer, f. eks. fra Bilka, Føtex, Jem  & Fix osv.

Reklamerne som man normalt får proppet ind gennem brevsprækken, skal ligge elektronisk, så man som forbruger kan bladre i dem, men også  søge efter specifikke varer. Det skal være muligt at oprette printvenlige indkøbssedler til de enkelte butikker, ligesom det er vigtigt at man som bruger skal kunne lave sin personlige profil, hvor kun de butikker man ønsker figurere.

Fordele: Mindre papirspild, forbrugeren vælger sine reklamer 

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 12:15

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 13:10

Din ide kan være god. Har tit tænkt at jeg personligt godt kunne tænke mig at søge funktion efter et specifikt produkt.

Hvis jeg f.eks. har købt en god Amarone i Irma, kunne jeg godt tænke mig at kunne modtage en mail, næste gang de har samme tilbud.

Men også andre søgefunktioner som, hvem har tilbud på Cola, uden at skulle se alle de forskellige tilbudskataloger igennem.

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 13:13

UHM

måske skulle du skrive lidt mere om dig selv, og om du søger kapital, programør, designer eller noget helt andet.

Tilmeldt 27. Oct 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 05:26

Hvad går din ide ud på?

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 08:31

Udemærket ide.

Sitet er ikke svært at lave, så du skal ikke bruge mange penge på det.

MEN du skal have mange besøgende på din side og det koster.... og det tager tid og meget arbejde.

Så med så mange gode ideer, så er Markedsføring og atter markedsføring der tæller og det koster $.

Og tålmodighed.. held og lykke alt kan lade sige gøre det er bare at komme igang.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)