Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adblock ødelægger mine affiliate sider

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har nogle Affiliate hjemmesider, som får kampagner fra samme Affiliate netværk

Jeg vil stille de to scenarier op som jeg oplever:

Kunder UDEN Adblock der besøger mit site: Kunden surfer rundt og fortager sig en bestilling. Jeg kan vha. min statistik se deres aktivitet, antal klik og mit salg.

Kunder MED Adblock der besøger mit site: Kunden bliver bedt om at slå Adblock fra, for at kunne fortsætte. Kunden surfer rundt med et deaktiveret Adblock og fortager sig en bestilling. Jeg kan igen vha. min statistik se deres aktivitet, antal klik MEN IKKE MIT SALG. 

Noglegange er jeg så heldig, at kunderne skriver til mig med deres ordre nummer, som jeg kigger på, om jeg er blevet betalt for. Hvis jeg ikke er blevet betalt, så sender jeg ordrenummeret videre og får min betaling.

Hvor hopper kæden af? 
Problemet har været aktuelt i flere år (siden Adblock), og jeg har løbende i de sidste 3 år snakket med Affiliate netværket og annoncøren, men der er endnu ikke kommet en løsning. 

Kan I her på amino hjælpe mig? Hvordan bliver problemet løst? Eventuelle løsninger? 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

En mulighed: De fleste annonceblokeringsværktøjer kan deaktiveres på domæne/URL niveau. Selvom den er deaktiveret på din side, vil den være aktiv, når brugeren klikker over på et andet domænet og dermed blokerer for sporingen.

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Ja det er også mit gæt. 

Men har du et råd? Eventuelt noget jeg kunne sige videre til affiliate netværket eller annoncøren? 
- I andre Aminoer må selvfølgelig også gerne byde ind!

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I bund og grund virker adblocker jo bare som de skal, det er jo din kundes aktive valg.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)