Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælge andres vare, kun stå for marketing?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra køge
Tilmeldt 23. Feb 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino!

jeg stod og tænkte på om det er muligt at lave en hjemmeside hvor man sælger andres vare?

f.eks. en kunde ser et produkt på min hjemmeside, og vil købe dette produkt, men i stedet for at jeg har lageret med produktet så sendes ordren videre til den oprindelig ophavs mand, f.eks en person køber en iphone fra min side, men ordren bliver sendt til apple hvor jeg så modtager et procent beløb af det salg jeg skaffer dem? altså et såkaldt affiliate program. er der et ord for denne måde at sælge på? og er det overhoved muligt?

jeg er måske lidt uviden på dette område, og jeg googlede mig frem til noget der hed Dropshipping, men jeg fangede aldrig helt hvad det gik ud på, nogle herinde der har prøvet noget lignende?

venlig hilsen Kris!

Fra Nuuk
Tilmeldt 10. Sep 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Arctic Technology & Networks Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja sådan kan du godt gøre, alternativt kan du gøre det på den måde som mange af de større gør. Opret dig som virksomhed hos also, atea, techdata osv hvis det er elektronik. Få dig en fragtaftale, opret website. Sælg produkter, send ordren til leverandøren, som levere varen til fragtfirmaet som så levere varen til kunden. Er der reklamation, få kunden til at sende varen til det reparationshus du får besked på af leverandøren. Forsimplet lidt ned, men det er ikke svære end det :)

Fra køge
Tilmeldt 23. Feb 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret! tror jeg er ved at fange konceptet!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)