Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gulvafslibning / Gulvafhøvling

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker prisoverslag på gulvafslibning i stuelejlighed på Østerbro. 

3 rimelig regulære værelser + 1 gang på i alt ca. 60-70 m2.

Skal afslibes + 3 x lakering.

Hvad skal det koste?

Fra København C
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:12

Tag en snak med Joachim på tlf: 3175 1070 eller på tlf: 4242 4545

hils ham fra tomi, og du spare nok nogle penge...

gulvafslibning, gulvservice

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:24

Et indlæg om gulvafslibning og gulvafhøvling vedrørende den debat der har været på sitet Amino. Gulvafslibning og gulvafhøvling er min specialitet, og jeg har arbejdet med behandling af trægulve hele mit liv. Jeg tillader mig at blande mig i debatten. Jeg hedder  Kurt Gulvmand og har en hjemmeside www.kurt-gulvmand.dk Smile

Nu er det nok for sent. Men vedrørende gulvafslibning og gulvafhøvling, så melder jeg mig d.d. (5/1-2009) på banen fordi jeg som ny bruger på Amino tilbyder min arbejdskraft inden for netop gulvafslibning og gulvafhøvling. Jeg synes, at Amino er et rigtig godt forum for nystartere og iværksættere, så er der andre som skal have udført gulvafslibning eller gulvafhøvling så er i velkommen til at kontakte mig. Jeg giver gerne et rigtigt godt tilbud. Når trægulvet har fået en gulvafslibning eller gulvafhøvling så skal det have en gulvbehandling med enten olie, lak eller lud. Her er der forskellige muligheder for at lysne gulvet med hvidpigment eller pigmenterer med bejdse eller farvet olie. Ja, der findes mange forskellige muligheder.

Ønsker du yderligere informationer eller er der ellers noget jeg kan hjælpe med så tast her eller gå ind på min hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)