Send det/de excelark til mig, så skal jeg fixe det for dig - det tager ikke lang tid og når du får det tilbage kan du se hvordan jeg har gjort så du selv kan gøre det fremover. |
Hej
Send det/de excelark til mig, så skal jeg fixe det for dig - det tager ikke lang tid og når du får det tilbage kan du se hvordan jeg har gjort så du selv kan gøre det fremover. |
Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk
Hej Hvis priserne skal være ens så tryk [Shift] + [Pil-Op] også på det første produkt og det sidste også skriv op i søgefeltet prisen også har du ændret alle 800 ting
/Mathias |
Sorry i steden for pil-op så [Alt] |
hej Kim. Jeg vil gerne sende en fil til dig, hvor jeg kan se metoden. Jeg kan ikke give dig det ark jeg arbejder i, men kan lave et tilsvarende eksempel. Hvor kan jeg sende filen hen? Vh Nicolai |
BOBO - Møbler og boligtilbehør til de bedste priser.
Har du fået løst problemet? |
Hej Peter. Nej, fik det ikke løst trods mange forsøg.. Har du en løsning? ;) |
BOBO - Møbler og boligtilbehør til de bedste priser.
Hej Nicolai Nej - ikke i skrivende stund - men jeg har tidligere givet dig min kontakt-adresse. For at kunne fremstille en løsning kræver det detaljer vedr. opbygningen af filen nu og det ønskede resultat efter opdatering. mvh Peter Braagaard |
I stedet for denne fedten rundt, hvorfor vedhæfter du så ikke bare eksempel på data i tråden, så alle kan byde ind. |
Havde trådstarter anset dette problem for at være vigtigt, var det blevet løst forlængst. Trådstarter havde endda forlængst været færdig hvis han havde opdateret priserne manuelt én for én. |