Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årsopgørelse med udvidet selvangivelse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 16
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for første gang haft årsopgørelse med udvidet selvangivelse i år, da jeg startede enkeltmandsvirksomhed i efteråret 2016.

Jeg nåede vist kun at indtaste mit overskud fra regnskabsåret 2016, og ikke andre tal deri, før den pludselig skrev "Din årsopgørelse er ikke klar endnu" pga. de behandler mine data. Jeg ved ikke om der var mere som skulle udfyldes, og der bliver bare ved med at stå at de behandler data, og det har der stået i næsten en måned nu.

Hvornår kan man forvente at høre noget?? Og kan det passe at jeg kun skulle udfylde mit resultat fra 2016, når jeg har enkeltmandsvirksomhed, og så blot være i stand til at vise mit regnskab, hvis de spørger om det?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal udfylde de relevante fra 111 frem til 118 (f.eks har du skrevet overskud i 111 så skal du naturligvis ikke fylde noget i 112 for underskud) og så skal du udfylde 300 til 306 som er CVR oplysninger og andet. Så burde du ret hurtigt få et resultat med mindre du har en ægtefælle som har indflydelse på sambeskatning og mangler at udfylde noget, eller- skat skal kontrollere

Ja så passer det, at du blot opbevarer regnskab og bilag i 5 år - og vil skat se noget, så beder de om det

venligst John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Oct 16
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så tror jeg faktisk jeg har udfyldt det som jeg skulle, men ved man noget om hvornår man får af vide, hvad man skal have tilbage i skat?
Nu er jeg jo vant til at man får udbetalt skat her d. 13. april, hvilket jo så ikke er tilfældet nu.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

oftest kan du se det så snart du har færdigudfyldt - forudsat der ikke er noget en ægtefælleindkomst med sambeskatning mangler - eller der er en kontrol. Jeg forstår den besked du fik som, at skat behandler dine tal - så det kan jo tage lidt tid - Jeg går ud fra du har trykket godkend og alt . Ellers kan du jo skrive til dem som indlogget under kommunikation

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)