Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan gøres bedre ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har ansvaret for dette site hvor vi udlejer cykler m.m

Hvad synes I om siden og hvad kan gøres bedre synes I ?

Det er en løsning fra bricksite.com

Her er siden det drejer sig om Brittom Bikes

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover at der mangler et link til min side, så er den flot og meget overskuelig. :-)

Godt arbejde. Men lidt SEO kan jo ikke skade. Du ringer/skriver bare hvis du vil have nogle tricks. Der er tlf. nummer og mailadresse på min side.

Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Baggrunden på siden får det - i mine øjne - til at fremstå uprofessionelt. Det mønster har ingen relevans til sidens indhold. 

Der mangler absolut tekst på siden. Overvej guides til, hvordan hvad man skal tænke over, når man lejer cykel, gode råd til cyklister, tips til gode cykelruter, mv. 

Besøg Lost in London - Din insiderguide til London

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu synes jeg så ikke at baggrund skal have noget med sidens indhold at gøre. Der er mange hjemmesider hvor baggrunden er hvid eller sort, det er hellere ikke noget med indholdet at gøre. Bare fordi det er et mønster betyder ikke det skal have noget med indholdet at gøre. 
Der kunne være cykler på baggrunden, men jeg synes det ville være lidt for meget.

Jeg synes baggrunden er flot. Den giver lidt farve, det kan jeg godt lide og den irriterer ikke mine øjne. Den synes helt klart du skal beholde.

Der er så mange hjemmesider som bruger stærke farver eller trælse billeder som baggrund, så dit er bare fint.

Lidt mere tekst mangler jeg dog og en god ide til nogle guides og gode råd osv. 

Det er nemt at finde åbningstider, mail og nummer så det er bare en fint! Du forklarer også fint hvad din hjemmeside er om og hvad i gør.

Jeg synes siden ellers ser rigtig fin ud, bare lidt mere tekst, måske uddybe hvad du allerede har skrevet.

- Kristina :-)

Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er et forslag fra mig:

- Vælg billedet af butikken som den første billede i slideshowet. Billedet af en fysisk butik skaber troværdighed. Det kunne faktisk stå alene, da de andre billeder ikke er specielt gode.

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brittom Bikes,

Jeg har et par ideer

Er der en mail jeg kan fange dig på?

Er ikke så tit på Amino :)

Mvh Matias

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er noget med "Synes godt om" knapperne som ikke helt stemmer - På den ene sider står knappen til at I har 14 synes godt om, en anden 0 synes godt om og en tredje med 1 synes godt om. 

Jeg synes at hjemmesiden trænger til et frisk pust (dette er min mening) - Men dejligt at se den er mobiloptimeret (Dog lidt forvirrende med 2 menuer?).

Inde under cykler - Så ville jeg nok lave sider til hver cykel med en beskrivelse af udstyr og hvad cyklen bruges til. Der er jo stor forskel på om en MTB har Shimano XT gear på, eller Shimano Altus (Den ene holder ikke til at blive tæsket i skoven, det gør den anden dog) - Det er måske noget som besøgende rigtig gerne vil vide. Det vil helt sikkert også gøre siden langt mere attraktiv for søgemaskinerne med beskrivelser!!

Dejligt at se de enkelte billeder af cyklerne jeg har hentet ned er komprimeret og hastigheds optimeret! Men gør som ovenstående og skriv MEGET mere tekst på alle siderne - Ellers så kommer du ikke op rangering på søgemaskinerne - cykelbranchen er et ret presset marked.

Håber det kunne hjælpe lidt.

God aften ;)

Tilmeldt 16. Sep 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan egentlig langt hen af vejen godt lide sitet, men der lidt ting der kan forbedres:

1) sitet er ikke mobilvenligt. Det vil sige, når man loader sitet på en mobiltelefon, så skal man scrolle højre/venstre for at se hele siden. Prøv at tage et kig på responsive design.

2) du kører meget fast med tre kolonner, og det får nogen steder siderne til at virke lidt gnidrede. Brug mere afstand.

3) der er lidt grammatisk her og der. Og "Velkomstside" ville jeg nok omdøbe til "Forside".

Det var mine kommentarer.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 30. Jun 17
Indlæg ialt: 12
Fra  NordenSoft Design & Software Development Labs ApS Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lavede en gang en Website om cykler med MAGENTO.
På dette Webadresse: www.erimbisiklet.com kan du se hvordan den ser ud.
Jeg kan også lave en professionel Magento-baseret cykel Website til dem, der har brug for det....

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)