Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3000 efterladte kurve igår og 500 idag, Hvad sker der for min shop ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder måske mærkeligt, men der har været usandsynligt mange efterladte kurve de sidste dage. 3000 den ene dag og 500 næste dag. Normalen er vel 4-5 kurve. Jeg kan godt regne ud af der ikke er 3000 kunder der render skrigende væk på en dag, men hvad sker der egentlig ? Det skal også siges at shoppen er forholdsvis ny, så 3000 kunder ville være totalt uvirkeligt...

Er det robotter der laver prissammenligninger eller måske noget helt andet ?

Hvilket program/ tjeneste bruges til at sniffe priser ? og hvorfor skal det lægges i kurven for at virke ?

Der må være en af jer skarpe hoveder der kender mere til det end jeg gør.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:06

Hvor kom dine besøg fra ifølge google analytics?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 11:31

Nu er jeg ikke den store haj til analytics, men det ser ud som om det kommer fra eng/us som der står.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 811
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 11:32

Din "læg i kurv" knap er et almindeligt link

<a class="button ajax_add_to_cart_button btn btn-default" href="http://a24.dk/cart?add=1&amp;id_product=2912&amp;token=bff8f704d2c2016e32926190a72bd58b" rel="nofollow" title="Læg i kurv" data-id-product-attribute="0" data-id-product="2912" data-minimal_quantity="1"> <span>Læg i kurv</span> </a>

Selvom der er nofollow på er det ikke alle botter der respekterer det

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:38

Hej

Det lyder som spam, vi har også før være ude for dette og typisk er det en robot der bare lave en masse efterladte kurve.

tit giver det god mening at se på din weblog, jeg ved at der findes et script til prestashop som kan vis dig hvad ip der har lagt en give order.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 11:49

Tak for de kloge ord. Jeg tager fat i en "klog" for at kigge efter IP-numre :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)