Hej, Jeg var i dialog med en revisor, som ville hjælpe mig med stiftelse af hele platformen, med godkendelser mv. Sagen er nu den, at jeg står alene og kan ikke længere få fat på denne revisor. Jeg ved ikke hvad der er sket med ham. Hans telefon er slukket og han besvarer ikke e-mails. Jeg har baggrund fra restaurationsbranchen (selvstændig) og har et ret solidt netværk, så jeg går ind i dette projekt med ret gode muligheder for at flexlease mange køretøjer og komme forholdsvis ret hurtigt i gang. Jeg har faktisk allerede en erhvervskunde, som vil lease 6 biler allerede. Derfor haster det for mig at komme i gang. Jeg har stiftet et ApS selskab og oprettet bank konto. Derudover har jeg søgt om at blive godkendt af Finanstilsynet. Jeg har sat mig ind i de dokumenter, som ligger på SKAT's hjemmeside vedr. udregning af forholdsmæssig afgift samt undersøgt markedet for hvilke priser forskellige biler bliver udbudt til hos nuværende udbydere. Som finansielpartner er jeg både i dialog med min bank og Santander. Udover det ved jeg ikke hvad next step er. SKAT er på ingen måde samarbejdsvillige til at informere en nærmere, telefonkøerne er lange og jeg vil ikke gå glip af denne gode mulighed for at lease 6 biler ud ret hurtigt. Er der nogen derude, som kan gøre mig klogere eller hjælpe mig i gang mod evt. betaling? Det er virkelig træls ikke at kunne få hjælp af SKAT eller finde nogen kompetente mennesker, som kan hjælpe en. Jeg håber nogen herinde kan hjælpe. |
Hej,
jeg kan anbefale dig at tage fat i Tonny Skov Pedersen
Han er fleksibel, erfaren og ikke mindst yderst rimelig med sine priser.
Og så kan han finde ud af, at "rykke", når det er nødvendigt.
Held og lykke med projektet.
dbh.
Brian