Hej, Jeg har af en eller anden årsag haft en massiv nedgang i ordrer siden midten af sidste marts. Flere dage har shoppen lagt helt stille, hvilket er meget unormalt for marts og april for mig. Marts startede med fuld gas, endda bedre end sidste år. Men fra d. 15-16 Marts og frem, gik det hele pudselige i stå, med meget få gennemførte ordre. Jeg har selv testet systemet og mener ikke der burde være fejl. Trafikken fra SEO og Adwords er også normal. Kan der være noget jeg overser? Hvis nogle skulle have tid, til at tjekke www.happykids.dk ud og se om de oplever nogle fejl eller andet det virker underligt, vil jeg blive super glad. Shoppen har lige fået SSL certifikatet, her i slutningen af marts. Vh Henrik |
For det første burde du slette din PayPal betaling. Dem der ikke kender det løber skrigende væk. Eller ryk det nederst.
Det ser ikke ud som om der er problemer, men prøv selv alle betalingsløsninger og slet ordren bagefter.
Jeg prøvede selv at E-Pay havde lavet en fejl, og jeg opdagede det ikke før ordrene udeblev. Alt virkede lige til at kortdata skulle indtastes og godkendes.
Har du 3D secure så fjern det. Det virker ikke. Udenlandske kort og forskellige små betalingsinstitutter understøtter ikke, og kunden får en fejl.
SSL kan også drille, men det virker perfekt for mig.
// Lars