Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis vi skulle tiltrække dig...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 70
Fra  DJroom.dk Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Det er en lille måned siden, at vi åbnede vores søster site på adressen www.womanscare.dk - men jeg savner lidt nye kreative ideer til en indbydende shop.

Derfor 2 spørgsmål til jer:

1) Hvad mener du vi bør tilføje, hvis vi skulle tiltrække dig som kunde?

2) Har vi noget på siden, som ikke burde være der iflg dig?

Jeg håber at høre fra jer :-)

Med venlig hilsen
Thue Nielsen

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:58

Ikke fordi jeg er målgruppen - men umiddelbart er der alt for meget lyserødt og bleg rød farve. Jeg saver lidt kontrastfarver og evt. en lidt mere ren stil (eksperimenter evt. med sort/hvid og en stærk kontrastfarve).

Se fx menscare.dk som et alternativ, der er benyttet to kontrastfarver som står forholdsvist stærkt.

// Jesper Skov

Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:22

Hej,

jeg er helt ny her på siden, men vil lige give dig en kommentar med på vejen.

Jeg vil mene, jeg selv er indenfor målgruppen (kvinde 24 år), og farverne på siden sprang altså ret meget i øjnene på mig. Jeg synes den røde og den lyserøde bliver lidt for "fesent" sammen, og farverne tager let magten fra billederne af produkterne. Jeg synes det er rigtig godt med en kraftig modefarve, men det er som om, der er lidt for meget farve, som det er nu... Det er vigtigt, det kommer til at se eksklusivt, luksuriøst og alligevel lidt klinisk ud, fordi I sælger skønhedsprodukter.

Produktsortimentet er fint efter min mening. Måske endnu et "øko-mærke" ville være godt? Evt. et af de billigere, fx Lavera/Laveré som har en ret fin embalage og god kvalitet af de produkter, jeg har prøvet... Særligt ifht prisen, som er omkring 100 kr pr. produkt.

Fedt der er så meget forskelligt. Lige fra ansigts/kropspleje, til barberings- og erotik produkter. Men vigtigt at I formår at sælge kategorierne på en "pæn" måde, hvor  - hvilket jeg dog også synes I gør med måden, I har opstillet vareketegorierne på!

Måske lidt dufte var en mulighed at få ind i sortimentet. Fx er Fragrance Library duftene ret populære og rimeligt billige, ca. 129 kr. Og ellers skulle man nok holde sig til nogen af "top sælgerene" - endeligt holde sig til det eksklusive, som målgruppen gerne vil ha´! Wink

Mvh Anette

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)