Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stor tilbagegang i besøgstal - kan I hjælpe med at finde årsagen?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

du skulle måske også af rent interesse prøve at få din footer til at virke , man kan ikke klikke på noget af det og læse om hvem det er bag shoppen eller komme i kontakt med butikken facebook osv.

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Fra  eLaursen ApS Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvilken browser bruger du?

Jeg har testet i Chrome og IE11

https://fedttoj.dk - en samling af tøj på nettet 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

chrome og Firefox

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må Google dig videre i forhold til report om linkprofil eller tage fat i en SEO kompetence. Jeg mindes også at Google finder de hjemmesider der udvikler sig og ændrer indhold interessante, men igen så få en SEO kompetence ind over eller læs mere op på det selv. 

Jeg forestiller mig der er alt for meget at komme efter, og derfor du ikke får så meget konkret respons på dit indlæg.

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Fra  eLaursen ApS Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt mange timer på at læse om emnet, søge efter løsninger, optimere mit site, titletags, metatags, fået skrevet artikler og andet indhold. Jeg er nået til den konklusion, at "normal" seo-optimering ikke er det, der skal til.

Jeg har så vidt jeg ved gjort alt efter bogen - bortset fra, at jeg har meget tyndt indhold på siden. Men som sagt har jeg snakket med andre med endnu tyndere indhold, der ikke er blevet straffet.

Jeg hyrede også for nyligt et ellers velrenommeret seo-firma, men de var mere interesseret i at indkræve penge end at løse problemerne for mig. Efter at have betalt en mindre formue uden at få noget ud af det, måtte jeg afbryde samarbejdet.

At spørge om hjælp på denne måde var absolut ikke min første løsning. Men jeg er ved at løbe tør for idéer.

Mvh

Rasmus

 

https://fedttoj.dk - en samling af tøj på nettet 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden egentlig at have forstand på det, er der en ting der falder mig i øjnene: stort set alle navne/overskrifter på dit tøj er forkortet - f.eks. Abercrombie & Fitch SHAKER St... og Vero Moda Tall VMINES Strikp.... Teksten i de links er jo volapyk og ikke i overensstemmelse med overskriften på de sider de linker til.

Bare et forslag Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Fra  eLaursen ApS Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Det var faktisk det mest brugbare råd, jeg har fået i lang tid. Tak for det.

Det vil jeg rette med det samme.

Mvh

Rasmus

https://fedttoj.dk - en samling af tøj på nettet 

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Fra  eLaursen ApS Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion-seller

Tak for at gøre mig opmærksom på det. De er dog kun en måned gamle, så det er ikke det, der er skyld i misæren.

Men væk skal de da :-)

Mvh

Rasmus

https://fedttoj.dk - en samling af tøj på nettet 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er hel gal med din linkprofil.

Nu ved jeg ikke hvor meget du har ekskluderet med din disavow, men det ser ikke for kønt ud.

Alt for mange .com og .net og voldsom brug af exact match linktitler på dine fokussøgeord.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)