Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blad om betting

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino´er 

Jeg har her på det sidste været meeeeeeget heldig med at bette på fodboldkampen og lign., og har senest lavet 100 kroner om til 2000 på 2 uger. Jeg har spillet i cirka et år nu og har et pænt overskud på et par tusinde kroner og føler selv at jeg har en del erfaring nu.

Den erfarring vil jeg nu gerne dele ud af til andre i et nyt online-blad om betting. Ideen kom jeg på, da jeg selv prøvede at få gratis hjælp på nettet til mine bets, men det endeste jeg fandt var den såkaldte "ekspert" inde på danskespil.dk og tipsbladet som koster 22 kroner pr. blad.

Jeg har desværre ingen erfarring med at lave blade og derfor vil jeg gerne søge lidt opstartshjælp fra jer aminoer:

1. Hvilket program ville I forslå at designe bladet i ?

2. Hvor mange procent af bladet må være annocer ?

3. Hvad ville jeg kunne tage for en helside pr. måned ? ( Regner med cirka 1000 læsere når vi er oppe at køre - bladet udkommer 8 gange på en måned)

4. Ville du selv være interesseret i at læse bladet ?

Håber I finder jer tid til at besvare mine spørgsmål

Larsmo

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 20:04

Hej Larsmo.

Hvor stor er din erfaring? For mig lyder du ikke mere "rutineret" en de fleste sportsglade unge. Ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men jeg tvivler på du har erfaring nok til at skrive 8 udgaver af et onlinemagasin om måneden?

Har du set www.betxpert.dk og www.tipsomtips.dk? Det vil i hvert fald blive 2 af dine store konkurrenter!

LJK

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:52

Hej Lars

Jeg har ikke så meget kendskab til bettingmarkedet, ud over jeg tror der er gode annonce penge at tjene.

Men jeg har et par spørgsmål udfra dit indlæg?

Vil du selv lave magasinet? Hvis ja, hvilken erfaring har du med grafisk design? En ting er at have viden og erfaring, en anden ting er at præsentere på en salgsbar måde.

8 magasiner på en måned lyder for mig af ret mange... Hvad forestiller du dig de skal indeholde, og hvor mange sider skal de være på? Jeg tænker om et nyhedsbrev ikke vil være et mere realistisk niveau, om ikke andet så til at starte med, så kan du se når du har bygget et tilfredstillende antal brugere, om der er grundlag får et magasin. 

Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:51
Altså min grafiske erfaring er ikke særlig stor men min erfaring med sport og lign. er enorm… Angående bladets størrelse så kom jeg måske til at overdrive lidt Stick out tongue "bladet" er nemlig kun på 5-10 sider pr gang + annoncer og sendes kun ud digitalt...

Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:05
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 12:22

Jeg skriver også lidt om betting på min hjemmeside hjemmejob.dk   Jeg synes dog et blad vil være særdeles interessant og tror at der er en stor målgruppe for det. Jeg kan ihvertfald se at jeg får en del besøgende der søger på et eller andet med betting til min hjemmeside. Jeg ville nok starte med at udgive det kvartalsvis indtil jeg finder nok dygtige skribenter og ser om interessen er stor nok. Desuden skal du nok være opmærksom på hvordan retssagen opm reklamer for udenlandske spiludbydere ender, da det ikke er sjovt at have et blad hvis du ikke må reklamere for disse.

Held og lykke med projektet, jeg kunne evt. være interesseret i at blive partner hvis du når videre med det.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Tranbjerg J.
Tilmeldt 31. Jan 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:34

Hej!

Jeg har faktisk købt en hjemmeside - (www.betpro.dk) i december 2007 - og den er nu snart klar til at komme online.

Måske vi kunne hjælpe hinanden?

Mvh.

Jan Friis 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 13:07

Først og fremmest: Et blad om betting rummer i sig selv et enormt potentiale. Idéen er derfor særdeles interessant.

Du skal dog være opmærksom på, at når du beskriver dine to succesuger som heldige, og underbygger din bettinginteresse og historik med ca. et års erfaring - så er du laaangt fra ekspert.

Som nævnt tidligere i tråden får du nogle særdeles pengestærke og vægtige konkurrenter.

Folkene bag disse har levet et helt liv med tips og oddset, de lever og ånder for dybdegående analyser af 2. divisionskampe fra Ajaccios korsikanske ø-hjemmebane og laver overskrifter med store typer, når den 18 årige islandske reserveforsvarsspiller John Flækkerben har overvundet smerterne i sine skadede ankler - så han alligevel kan være med som 16. mand i Keflaviks pokalkamp næste lørdag... som bænkevarmer!

Overdrivelse fremmer forståelsen, men det er et marked som folk lever af, hygger sig med eller sætter privatøkonomien over styr på.

Tag fat i nogle af de danske spillesider og få dig nogle lærerige oplevelser hos dem som freelancer eller fastansat. På den måde finder du ud af, om du virkelig er ekspert. Når du har et lidt mere sofistikeret og tilbundsgående overblik over bettingmarkedet - så er du klar til at starte op selv.

Dette er naturligvis kun ment som et godt råd - for har du viljen, tiden, økonomien, lysten og kompetencerne, er det jo bare med at komme i gang som bladudgiver.  Umiddelbart tror jeg dog, at du bør tage en tjans hos konkurrenterne nogle år og lave dit eget magasin efterfølgende.

Held og lykke med det ene eller det andet;-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)