Hey Amino´er Jeg har her på det sidste været meeeeeeget heldig med at bette på fodboldkampen og lign., og har senest lavet 100 kroner om til 2000 på 2 uger. Jeg har spillet i cirka et år nu og har et pænt overskud på et par tusinde kroner og føler selv at jeg har en del erfaring nu. Den erfarring vil jeg nu gerne dele ud af til andre i et nyt online-blad om betting. Ideen kom jeg på, da jeg selv prøvede at få gratis hjælp på nettet til mine bets, men det endeste jeg fandt var den såkaldte "ekspert" inde på danskespil.dk og tipsbladet som koster 22 kroner pr. blad. Jeg har desværre ingen erfarring med at lave blade og derfor vil jeg gerne søge lidt opstartshjælp fra jer aminoer: 1. Hvilket program ville I forslå at designe bladet i ? 2. Hvor mange procent af bladet må være annocer ? 3. Hvad ville jeg kunne tage for en helside pr. måned ? ( Regner med cirka 1000 læsere når vi er oppe at køre - bladet udkommer 8 gange på en måned) 4. Ville du selv være interesseret i at læse bladet ?
Håber I finder jer tid til at besvare mine spørgsmål Larsmo
|
Hej Larsmo.
Hvor stor er din erfaring? For mig lyder du ikke mere "rutineret" en de fleste sportsglade unge. Ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men jeg tvivler på du har erfaring nok til at skrive 8 udgaver af et onlinemagasin om måneden?
Har du set www.betxpert.dk og www.tipsomtips.dk? Det vil i hvert fald blive 2 af dine store konkurrenter!
LJK