Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

254 Tags til jpg billed filer.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke en haj til SEO så nu må jeg søge hjælp blandt eksperterne her på Amino.

Jeg er ved at lave unikke jpg billeder til en engelsk sproget platform ETSY -  hvor jeg har min shop. Jeg sælger kunst print og har et par spørgmål jeg kunne tænke mig at få afklaret. 

Case: Jeg ønsker mere trafik ( google trafik etc ) ind på mine billeder i shoppen og vil nu til at tagge mine jpg filer. Jeg har brugt google keyword planner og har nemt fundet 250 søgeord og kunne finde 4 gange så mange. Disse søgeord vil jeg kopiere ind som tags i jpg filen. Jeg arbejder i Photoshop elements og hvert billede er unikt ( produceret af mig )

Bruger jeg alt for mange tags hvis jeg kopierer 250 til 1000 søge ord fra keywordplanner til i billedets tags  ? Vil google straffe mig for det? ( bemærk: alle søge ord er relevante)

Jeg  planlægger at navngive jpg filen med img nr først + de mest 5-6 relevante ord ( bindestreg mellem ord ) Er det Ok at gøre det sådant?

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 29
Fra  Balle Dyreklinik Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart vil jeg tro, at du får mere ud af at lave en god attribut og titel til dine billeder. Menneskevenlig læsetekst, som giver værdi nu og i fremtiden.

Balle Dyreklinik speciale i hunde, katte og små gnavere.

Kærlig Dyrlæge i Silkeborg

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)