Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lynhurtig Drupal (Google Speed mobile score 99)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 06:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du brug for hjælp til optimering af din Drupal hjemmeside, mangler Drupal hosting eller mangler en fantastisk webmaster til din side, så kan du få et godt tilbud af mig.

Drupal er et gratis CMS optimeret SEO og kan anvendes til små og store hjemmesider. Se de mange store sider som anvender Drupal: Drupal Showcases. For eksempel bruger Jysk.dk Drupal.

På min hjemmeside GrN.dk har jeg en google score mobile på 99 og en desktop score 89. Test selv på Google Pagespeed Insights.

Hvordan performer din hjemmeside?

PageSpeed insights Mobile GrN.dk

PageSpeed insights Desktop GrN.dk

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået Ronni!

Ja, hastighed er vigtigere end man tror.

Hvilken server kører I med? Jeg kører med Nginx og en relativ billig hosting.

Er det CMS? Hvilket? Med Database? Eller? :-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi kører med nginx. (Placeret på en server hos digital ocean så vidt jeg lige husker.)

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Oprindelig wordpress, men ændrede det til her "mini CMS" da wordpress med tema blev noget være rod for at få den op på 100/100 :)

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der skulle stå egenudviklet mini CMS :) (laravel)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min hjemmeside kim-tetzlaff.dk har en score på 99 i begge tilfælde.

https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Fkim-tetzlaff.dk%2F&tab=desktop

Din side er så simpel, den har ikke rigtig nogle grafik elementer, og der er ingen grund til at din side ikke også skulle kunne få netop den score også. Min er bygget på Wordpress, og loader en del filer, og har fjernet ret mange via hastighedsoptimering.

Især Prioriter synligt indhold, er netop den som Google ser meget på. For reelt set er det ligegyldigt hvor hurtig loadtiden er, så længe siden er synlig og brugbar hurtigt. Man kan fx også se det ved at besøge din side, der kommer lige et flash af en ikke stylet side.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for tilbagemeldingerne.

@Ronni: jeg har også haft problemer med wordpress, men det er nok blot mangel på viden om systemet.

@Kim: jeg er blot imponeret over hvor godt Drupal fungerer med relativt lidt tilpasning og med bootstrap CDN, fordi jeg også optimerer efter let vedligehold. Det kan dog godt være, at jeg vælger at køre med en lokal version af CSS og JS filerne på et tidspunkt. Forventer at det vil booste performance.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)