Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sodavand, Øl og Kildevand leveres

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 07
Indlæg ialt: 70
Fra  Sodavands Kompagniet Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg driver 1(2) virksomheder her på Sjælland. Jeg er i gang på første år og søger faste kunder, som kunne tænke sig at få leveret sodavand, kildevand, øl, juice, saft m.m. Derudover udlejes fadølsanlæg og salg af fadøl til levering på hele Sjælland. Fri levering ved køb af min. 10 kasser.

Tilbud: Jeg tilbyder Jeres virksomhed / arbejde  levering af sodavand m.m. Som aminobruger kan jeg tilbyde jer 10 % rabat på alle varer, hvis i køber min. 10 kolli af gangen. Til mindre virksomheder kan jeg tilbyde gratis levering ved min. køb af 5 kolli. (Spar 165,- kr. + moms).

Besøg www.sodavandskompagniet.dk, ellers ring til mig på 40 27 52 21.

Virksomhed (2):

Jeg er lige begyndt at udleje hoppeborge, slush ice maskiner og popcornsmaskiner. Alle sammen er godkendte, forsikret og i god og pæn stand.

Som aminobruger kan du opnå 20 % rabat ved leje af hoppeborg, her på Sjælland. Hjemmesiden er ikke helt færdig, men hold øje med www.superjump.dk, og ellers ring på 40 27 52 21. Opnå 10 % i provision ved udlejning til 3. mand.

Håber at folk at finde tilbuddene nyttige.

Mvh.

Anders Voss

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Velkommen til udlejnings branchen, jeg skal nok henvise hvis der er nogle der henvender sig og skal bruge noget på Sjælland, så håber jeg det også går den anden vej(til fyn).

Kan du ikke sende mig dit telefon nummer så ringer jeg lige og hilser på dig en dag.

Du er også velkommen at ringe til mig på telefon 70 21 04 03. Jeg træffes bedst om aftenen.

Thomas Bonde
JukeboxFyn

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)