Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Mine Adobe programmer vises i zoom-format når computer tilsluttes docking-station

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi har netop fået nyt hardware og når computeren er tilsluttet dockingstationen og jeg åbner Photoshop vises det i stort format (en slags zoom, hvor iconer er kæmpe). Bruges computeren uden docking får Photoshop sin normale størrelse igen. Office-programmerne er ikke berørt. 

Vi har ledt efter en indstilling, hvor vi får den normale tilstand tilbage, men dette har været forgæves.

Vi håber, at der sidder én derude, som kender problemstillingen og kan hjælpe os.

På forhånd tak.

Bedste hilsner 

Anders

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 29
Fra  Balle Dyreklinik Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kontakte nogen på et Adobe forum eller photoshop forum. det kan være der er hjælp at hente dér.

Balle Dyreklinik speciale i hunde, katte og små gnavere.

Kærlig Dyrlæge i Silkeborg

Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan jo være rigtig mange grunde til dette, det samme sker faktisk for mig, hvad jeg gør er at trække i selve programmets vindue (bjælken i toppen), og så trækker jeg den ned og kører den så op i toppen af skærmen igen. Så plejer den at tilpasse vinduet til skærmen.

Ellers kan du prøve at bruge Ctrl + Scrollwheel til at ændre på zoom. Ellers skal du kigge på din skærmindstillinger og se om der er noget der ser underligt ud der. :)

(Ved ikke om min gif med eksemplet virker, men klik her, hvis det ikke gør)

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)