Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man stole på YOOST SEO ranking ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger wordpress med Avada plugin til at opbygge siderne -  tekst, fotos, sliders .
Derudover YOOST SEO plug til at lave og checke SEO.

YOOST siger så at vi ikke har billeder på vores site - selvom der er masser.   synes heller ikke den "ser" alle de ord vi faktisk har brugt ind i Avada skabelonerne til f.ex. billed tekster, billedbeskrivelser osv.

Er det fordi den ikke "kan se igennem" Avada skabelonerne ind til billederne  ?

Og den giver ikke specielt fine SEO ratings selvom vi systematisk har optimering - både gode sidetitler, H- overskrifter,  SEO title, SEO beskrivelsen til google og nøgleord.    Og den brokker sig over alt muligt - som nøgleordet står ikke først på selve siden,  nøgleord indgår ikke i SEO teksten eller står ikke først i SEO teksten osv.    Den virker lidt "umulig" at gøre tilfreds."

Hvad har i af erfaring med YOOST ratings   (gerne i forbindelse med Avada) og er det reelt troværdigt i forhold til også at være det "Google ser"  ?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal nok kun bruge det som vejledende guidelines. Yoast kender jo ikke google algoritme som også ændres løbende. Jeg er efterhånden begyndte at fravælge Yoast på kunde sider da den fylder meget i wp landskabet og ikke giver den værdi som de lægger op til.

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Yoast SEO til Wordpress er et fint SEO tool, men du kan ikke altid bruge det 100% slavisk - det skal du i hvert fald ikke.

Mange af de ting den måler på, passer jo fint med Googles algoritme, men du skal stadigvæk lave indholdet til brugeren, og optimere indholdet ud fra hvad det er du skriver om.

Toolet er bedre end ingenting, men når man får en del viden omkring SEO vil jeg mene det er langt bedre at "freestyle" opbygningen af siden og indholdet. :-)

Læs evt. om SEO på Riismedia.dk hvor jeg har skrevet en helt masse omkring søgemaskineoptimering - også mange konkrete tips. Jonathan Lindahl har også lavet en kick-ass guide til on-page SEO ;-)

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra Randers
Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - tak for svar.  det var godt at vide.
Mvh erik

Fra Randers
Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Tak for nogle glimrende svar og tips på 2 af mine tråde om SEO.
Hvilket tool synes du er bedst til at evaluere google rankings herunder identificere konkrete duplicate contents  ?

Mvh

Erik

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på SEMrush - det kører nogle ret fornuftigt on-site rapporter. Moz klare det også rigtig flot.

Hvis det skal være overfladisk, gratis og nemt, så tag et kig på min service her: http://seorap.dk/ 

Hvis du vil have et SEO plugin der guider dig og er en smule mere overskueligt end Yoast, så tag et kig på WP Meta SEO her: 

https://da.wordpress.org/plugins/wp-meta-seo/ 

Knæk og bræk med det. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)