|
Jeg har købt en dampkabine af mærket DENFORM 15/5-2005 til en pris af 12000 kr det har vist sig at DENFORM er et råddent firma jeg vil prøve at fortælle om ALLE problermerne jeg har haft. Efter ca. 3 måneder er det galt med topbruseren som efter flere opringninger bliver udskiftet. Efter ca 5 måneder er det så galt igen denne gang med en styreenhed efter flere opringninger som foregår på samme måde hver gang, jeg ringer og aftaler med DENFORM at der er en fejl de vil kontakte en reperatør som herefter vil kontakte mig for at aftale nærmere med hensyn til nøgle til huset, gang på gang har jeg måtte rykke for at få reperatør ud. Efter ca 12 måneder er det så termostaten der ikke duer samme fremgangsmåde her. Efter ca 16 måneder er det så styringen det er galt med igen. Efter ca 20 måneder er der problemer med bunden den revner pga. varmen fra dampen, efter at have sendt billeder af skaden lover DENFORM mig så en ny kabine en såkaldt Luksus model mod at jeg betaler 4000 kr i bytte, ca 2 måneder senere og efter utallige rykkere lykkes det DENFORM at få kabinen frem, efter dette flotter DENFORM sig til at jeg ikke skal betale og jeg må sige at det var ok for nu havde jeg jo en helt ny kabine til ca19000 kr. Glæden varede dog kort efter ca 1 måned Maj 2007 var det så galt med rygdysserne jeg kontaktede igen DENFORM, som undskyldte sig med at der var kommet nye folk i teknisk service og dem der ikke var der mere havde efterladt et dødsbo flere ting var der ikke fulgt op på, men de lovede at sende en reperatør ud og lave kabinen. Der gik som ved de andre tilfælle en del tid hvor jeg rykkede flere gange, jeg sprængte min blindtarm og var sygemeldt i 3 måneder. I OKTOBER prøver jeg så igen og komme i kontakt med DENFORM og kommer til og snakke med DIREKTØR PETER BRØGGER som lover mig en ny kabine der sker ingenting efter samtalen og jeg rykker igen for og få sagen afsluttet, men uden held. Jeg taler med FORBRUGERSTYRELSEN her i Januar, som opfordre mig til og sende et brev til DENFORM med krav om handlen skal gå tilbage, jeg har stadig ikke hørt fra DENFORM 23/1-2008 |
Puha, det lyder som en træls historie.
Det lyder nu mere som et firma, der blot levere utrolig ringe service, mere end som et egentligt svindel-foretagende. Firmaet har jo trods alt forsøgt at udbedre deres fejl omend man må sige at de er meget langsomme til det.
Håber at du får løst sagen
Bliv gratis medlem