Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Vi er igang med udarbejde vores webshop http://ryborg-urban.dk/
Vi kommer dog ikke frem når vi blandt andet googler "ryborg", er der nogen der kan være behjælpelige med hvordan vi bliver synlige på Google?

Ryborg urban designs

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kan jeg hjælpe med jeg arbejde til dagligt med webshops samt grafisk arbejde

det er seo der skal sættes på så det kan jeg godt

Email: mathiasjv1321@hotmail.com

Pris:250 kr

/Mathias

Fra Randers
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Fed nok side i ellers har.. :)

Jeg kiggede ikke lige jeres kildekode helt igennem, men det handler jo om SEO.. 

og kunne se

<!-- All in One SEO Pack 2.3.12.1 by Michael Torbert of Semper Fi Web Design[607,631] -->

<meta name="description

At i bruger en all in one SEO pack ? - går ud fra i så køre med et eller anden åbent system ? magento eller sådan noget ?

Men jeg kunne se i kun havde 

Meta name description, her skal i, i hvert fald også have keywords og alle de andre gode sager som botten leder efter...

Har i tilmeldt jer til google ? søg på webmaster tools på google - Få tilmeldt jeres side og bed botten om at crawle jeres side, igen er det vigtigt at i har styr på alle meta tag'ne ..

Som sagt jeg tog mig bare lige et hurtigt kig, beklager hvis i allerede har styr på disse :)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Flot webshop :-)

Som nævnt er det SEO, som skal til.

Du kan med fordel indhente 3 tilbud hos SEO-butler.dk, hvis det er noget, som I bestemmer jer for at arbejde videre med. 

God vind!

Tilmeldt 25. Mar 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Tak for jeres hurtige respons😊

Mark, meta name deskription hvor gør jeg lige det? Har ikke så meget forstand på det hele - har brugt divi på surftown til at opbygge den og hentet et SEO plugin og det var så det mine evner rakte til:)

Fra Randers
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe, kender ikke lige så meget til surftown og alle de har 1-click installationer, der tror jeg i skal finde en med noget mere erfaring, eller måske youtube ?..

Jeg skriver koderne selv nemlig ;) (Fra bunden af ...)

Du skal have en eller anden option knap et eller andet sted hvor du retter i dine meta tags (De hedder meta tags, prøv at søg på google..)

<meta name="description" content="Stilrene souvenirs og indretning til hjemmet. Dansk design med mange håndlavede elementer. H.C. Andersen til børneværelset. Danske seværdigheder til hjemmet." />

Det sted hvor du har skrevet den sætning der, er formentlig det sted hvor du også kan skrive nogle søgerod, nogle Keywords. Husk at det bedste resultat kommer hvis du har mulighed for at lave unikke meta tags til alle dine sider,

keywords, description, titler m.v.

Hvis du f.eks besøger:

http://ryborg-urban.dk/produkter/urban-ornament/ - så er din page title: souvenirs-design-indretning
http://ryborg-urban.dk/produkter/urban-viking/ - Så er din page title: souvenirs-design-indretning 

Der kan du med fordel også hente nogle point hos google. 
Det handler om helhenden i SEO og ikke bare om at komme højt op på et ord..

Hvis jeg har forstået rigtigt..
Søg på SEO, Søg på "divi"? - hvis det var det, som det hed evt. youtube og få en lille grundviden, det ville hjælpe dig rigtigt langt..

Tilmeldt 25. Mar 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak👍

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

som jeg skrev tideligere kan jeg gøre det fra 250 kr.

fordi der er nogle koder der skal sættes op så i kommer til at ligge så højt på google som overhovedet muligt

/Mathias

Tilmeldt 25. Mar 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Mathias. Har du evt en mail adr?👍

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)