Hej Aminoer |
the sunglass shop
solbrille aben
Hej Aminoer |
the sunglass shop solbrille aben |
Ikke dårlige bud, de er noteret ned. |
Shadey danish......... :D |
Hej Frederik Jeg har lige kontrolleret at disse 2 domæner er ledige: Så kan du også udvide til andre typer af varer, når du ikke er bundet af at navnet indeholder ordet "solbriller". Hvis du kan lide navnet lægger du webshoppen på my-sunshine.dk og sætter det andet domæne op med en 301-redirect, så de kunder, der glemmer bindestregen også kommer ind på webshoppen. Har du fået styr på varelageret? :-)
De bedste hilsner |
STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop
Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.
Hej Frederik Hvis du vil overtage min webshop www.solbrillebutikken.dk, som jeg har kørt lidt som hobby de seneste tre år, er du velkommen til at komme sende en mail og evt. komme et bud. Med venlig hilsen Steffen |
www.solbrillebutikken.dk - Stort udvalg af billige solbriller i god kvalitet. Danmarks bedste kvalitet i forhold til prisen.
Her kommer lige et par bud :) og held og lykke med shoppen! brilledillen sol-briller.nu seskarpt.dk Mvh. Sejr Bjørke |
Hej Frederik, Måske noget i retningen af: (bonus, inkl. slogans) BrilMig.dk - Så slipper du for de store drenge vil DrilDig. Alle skulle gerne være ledige. Snup dem før din konkurrent Mvh Ron. |
Mange tak alle sammen for jeres gode bud! |
www.brille-aben.dk / www.brilleaben.dk Kunne også være en FED maskot for webshoppen |
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.