Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Straffet af Google? Hjælp mig med at finde årsagen...

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Billig-Bredbånd.nu Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Og tak for jeres svar! Jeg har ikke fået mails på de nye svar, så derfor den sene tilbagemelding.

Jeps, jeg var heldig at få lov at overtage et gammelt domæne fra en bredbåndstelefoni udbyder, som have nogle gode indgående links(dog også nogle dårlige kan jeg nu se). Derfor valgte jeg i første omgang at redirecte denne side til billig-bredbånd, og en del undersider på billig-bredbånd.

Det ser vildt ud på grafen ja, men dette skal nok ses i kombination med at jeg har skiftet til https, hvilket ahrefs ikke har opfanget på alle links, så de finder stadig "nye" links den dag i dag.

Jeg indså at det, med mit redirect som støj, ville blive svært at forbedre sidens helbred, da jeg ikke ved om redirectet kunne være årsagen. Derfor valgte jeg at lukke ned for redirectet og starte en ny side og så arbejde videre med Billig-bredbånd uden alt for meget støj fra redirectet.

Det bliver så spændende nu at se om det site der før redirectedet kan ranke, for så var det måske ikke det der var problemet.

Anywho - jeg arbejder med linkprofilen nu og ankerteksterne på billig-bredbånd, måske vil min sides placeringer forbedres efter jeg nu har fjernet redirectet - det finder jeg ud af. Det er ihvertfald en interessant case og god læring lige gyldigt hvad ;-)

Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)