Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erstat e-connomic med freshbook?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har erfaring med eller viden om at benytte freshbook som regnskabsprogram?

Benytter E-connomic lige nu og bliver helt træt i fjæset af deres brugergrænseflade. Kunne overveje dinero og billy, men der er noget faktura intergation med woocommerce der er interessant plus freshbooks reporting er til at forelekse sig i. Jeg er ikke den store regnskabsørn. Så jeg har potentielt helt misforstået forskellen mellem freshbook og de andre nævnte regnskabsprogrammer?

hjææælp ;-)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige været inde og bladre lidt rundt på deres hjemmeside. Det eneste jeg faldt over var at det ikke var dansk og måske derfor kan være en udfordring af skrue på for at kunne få det til at virke under danske forhold. Jeg har imidlertid intet at have det i, men du skal nok ikke forvente danske momskoder osv. Jeg kunne heller ikke på det 1½ minut se, om man kunne lave egentligt regnskab med bilag og årsrapport osv.

Hvis du vil se, hvad man måske kan forestille sig at ønske sig af et godt regnksabssystem, kan du læse mere her: http://johnhannover.blogspot.dk/2016/11/valg-af-regnskabsprogram.html. Hvis du vil sammenligne med flere programmer end blot de, du nævnte, kan du finde en egentlig oversigt her: http://www.liste002.datakons.dk/

Jeg er spændt på at høre din konklusion.

Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også kommet til noget der ligne din konklusion, at der basalt ikke er momskoder, så som regnskabsprogram med afrapportering til SKAT bliver det ikke. Det jeg lure på nu, er simpelt hen en sandwichmodel hvor jeg føder e-conomic med data fra freshbook eller quickbook. Sagen er at jeg gerne vil have mine data knyttet effektivt op med Woocommerce og der e-conomic helt blank. Deres support mente at jeg skulle få en licensnøgle til deres egen plugin fra .... woocommerce!Hmm

Fra København K
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 55
Fra  FindersKeepers Webshop Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Venlig Hilsen
Rasmus Edlund

Stedet for det mest inspirerende design

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)