Desværre, regninger til de offentlige er meget, meget langsomme og vi, der sender regninger har lært at leve med, at man skal vente i flere måneder på at få pengene..
i min webshop lagde vi også ud med JWN Data, og tænkte at i 2007 måtte det kunne gøres elektronisk :)
Vi har fra oktober 2007 brugt: http://fakturaservice.dk/ , hvor man kan oprette kunderne, dine varer og elektroniske fakturarer istedet for Læs-ind bureauer.
Du skal tanke "frimærker" op, men det vigtige er at pengene kommer til dig :)
Vedr. hastigheden på betalingen, har de en måneds forfald hos os, så om de betaler hurtigere denne vej må du selv teste
jeg beklager at måtte rette dig, men du har ikke helt ret:
citat fra siden:
De kan frit og uforpligtende oprette en konto og afprøve mulighederne. Den endelige afsendelse af fakturaer kræver dog, at Deres virksomhed foretager optankning på kontoen. Optankning kan ske online med betalingskort via et sikkert betalingssystem. Man kan vælge at købe få eller mange afsendelser ad gangen.
Prismæssigt ligger fakturaservice.revilution.dk i den billigste ende af markedet med en fast stykpris pr. afsendelse på dkk 2,95 - uden løbende ekstraomkostninger.
De tilbyder så også et online bogføringssystem der koster 99 pr. md.
Vi har kun betalt pr. optankning, og jeg skriver udelukkende disse to indlæg, da vi spildte meget tid på post og porto dengang og søge Amino igennem for indlæg om dette uden held.
Kan anbefale e-conomic men det kræver at du skifter økonomiprogram. Til gengæld er det superlet og sende fakturaer til det offentlige da det er en integreret del i e-conomic. Man krydser bare af at man vil sende i OIXL-format (eller hvad det nu hedder) i stedet for at sende som e-mail.
Ja, det er et stort problem - også, at scanningerne giver fejl i fakturaerne. Derfor er der lavet et nyt, gratis program til samme formål, jeg har hentet det ned men ikke fået det afprøvet, så jeg kan ikke fortælle dig, hvor let det er at have med at gøre. Du kan læse mere her: