Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytning af webshop - går sammen med en anden hvad med nyhedsbreve - må dekomme med?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Jeg har haft en webshop kørende i nogle år fra 2010 til 2014 og fået ca 1300 tilmeldinger på nyhedsbreve.

shoppen har siden 2014 været redirectet til en anden ligende shop i samme segment, men der har ikke været gjort brug af nyhedsbreve.

Jeg lader nu en anden over tage navnet, og den bliver lagt sammen med en esksisterende shop også i samme segment, men nu under det navn jeg tidligere brugte. spørgsmålet er så nu, hvordan er reglerne omkring nyhedsbreve.

Hvad for nogle tilmedlinger køre videre, alle sammen, ingen, den shop der har overtaget navnet, eller under det navn som kører videre.

Håber spørgsmålet giver mening.

mvh

kalle

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Forbrugerombudsmanden siger:

Som udgangspunkt gælder et samtykke til at modtage markedsføring, indtil det tilbagekaldes. Det er dog Forbrugerombudsmandens opfattelse, at et samtykke kan falde bort efter principperne om passivitet, hvis virksomheden ikke har gjort brug af samtykket i en længere periode – det må anses for at være et år.

Med andre ord, som jeg læser dit indlæg, kan du ikke bruge dine tilmeldinger længere, hvis du ikke har gjort brug af dem i mere end et år.

Tilmeldt 19. Mar 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jesper

tak for dit input, den vil jeg prøve at følge lidt op på, det kan jo hurtigt afgøre det hele.

mvh

kalle

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)