Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan laver man et søgeord ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg skal til at lave SEO, så vil jeg gerne vide hvordan jeg laver et søgeord ? og hvor ? 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan du laver et søge ord ?? Hvad mener du ?

Du skal til at lave SEO og spørger noget spøjst , er du klar til at lave SEO ?  Har du læst om det bl.a http://www.seo-lex.dk/   ?

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Fra  plaze.dk Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai. 

Man laver jo ikke et søge ord som sådan! det noget man udvælger alt efter hvad din website omhandler, hvilken tekst og produkter din side har, og hvad du vil findes på f.eks gennem google.  MEGET KORT FORTALT. 

Der findes en masse information både her og rundt omkring på nettet


Held og Lykke. 

Tilmeldt 14. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

okay det måske dumt spørsmål :) det jeg spøger om er. hvordan laver jeg et søgeord. lad os sige "løbesko" så det kommer op på google ?  

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør du ved at bruge ordet løbesko på din hjemmeside, og skrive noget tekst som har med løbesko at gøre + meget andet.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Risskov
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 83
Fra  360 Marketing Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Et søgeord er ikke noget man "laver".... Det er noget man vælger. 

Så hvis du vælger at du vil optimere din side til søgeordet "billige løbesko", så skal du optimere den enkelte side til netop dette søgeord. Eksempelvis ved at at tilføje ordet i Meta title, meta description, H1 overskrift, en del gange i teksten osv. 

Jeg ved ikke hvilket CMS du bruger til din hjemmeside, men hvis det er Wordpress vil jeg anbefale dig at installere Yoast SEO plugin. Den giver en meget nem og forståelig guide til at optimere den enkelte side udfra dig søgeord.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)