Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en ios programmør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg mangler en ios programmør til en App jeg er ved at udvikle med en anden vi er blevet enig om at vi mangler en der er indstillet i at bruge tid og kraftter på at hjælpe os da det er meget for to personer

penge. ikke med det samme men der vil komme et udbytte til personen når den er kommet ud i apple butikken

virksomhed. ikke oprettet men når den er for du 33,3% af virksomheden

håber der er nogen der vil kunne være interesseret i at hjælpe to nye iværksætter.

kontakt mig for mere info om App projektet.

Kontakt info.

Navn: Hans Christian Holm Gravengaard

tlf:  27627933

email: gravengaard@hotmail.dk 

Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der er intreseret

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey, Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com Glæder mig til at høre fra dig! //Mathias
Tilmeldt 8. Mar 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

At finde en programmør og især iOS eller anden smartphone system er meget svært og krævende hvis du/i ikke har penge til rådighed til at betale med det samme. Der er en meget lille procent der har interesse i at have % del af virksomheden, da det er ikke noget man rigtigt kan stole på. Hvis i skal have flere programmør til at hoppe med på ideen, så skal i kunne beskrive jeres app ide, så de kan se om de har kompetencer ti lat udvikle den og kunne overbise dem om, at der er potentiale i det og indkomst hvis i vil have programmøren til at have procent del af virksomeheden, da ingen vil have deres arbejde og tid spildt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)