Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om jamsession.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Audit Applications Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

REVISORER: undgå besvigelser og spare penge med en online bekræftelse og saldomeddelelse system! www.auditapplications.com/da

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser godt ud :) Der er lige nogle tekstuelle fejl, men siden er både godt udført, og idéen er god. 

Som guitarist kunne jeg godt tænke mig at kunne søge efter et band - men det kommer måske. 

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Audit Applications Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback Rued - du kan sagtens søge efter en band som guitarist. Opret en profil! :)

REVISORER: undgå besvigelser og spare penge med en online bekræftelse og saldomeddelelse system! www.auditapplications.com/da

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé :) Jeg ved ikke om du selv har fået udviklet den WordPress plugin der ligger bag funktionaliteten, og jeg har ikke tid til at gennemteste den men jeg antager det virker.

Grafisk så er det er Wordpress side den ligener alle de andre hjemmesider, helt i gennem uopfindsomt og intet sigende. Men på den positive side så virker det jo og man kan se hvor man skal trykke for at benytte systemet. Jeg er klar over jeg er arbejdsskadet som grafiker så hvis jeg lige ser bort fra mine personlige aversioner mod WordPress og temaer ja så vil de fleste sikkert syntes det er en fin side.

Et lille råd få fjernet den wordpress bar i toppen det er en lille kodesnippet som du kan finde på nettet så er den væk. den hænger slet ikke sammen med resten så hvis du får dræbt den så tænker jeg du er godt i gang :)

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra København
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Cloudify.biz Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Pent intuitivt og lige til at gå til ... Der er ingen eftersørgsel på mit instrument - men det kommer nok. 

Held og lykke. 

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Audit Applications Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback. WP admin bar er nu fjernet. 

REVISORER: undgå besvigelser og spare penge med en online bekræftelse og saldomeddelelse system! www.auditapplications.com/da

Tilmeldt 27. Dec 15
Indlæg ialt: 24
Fra  Cortzen Digital Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Egentlig en meget flot hjemmeside, men den bliver ikke fundet på Google, da den ikke er SEO optimeret. Det kan jeg hjælpe dig med, hvis det har interesse. Ud fra en hurtig SEO-analyse, har jeg fundet en række muligheder. Hvis du er interesseret i at høre nærmere, er du velkommen til at kontakte mig: mcortzen@gmail.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)