Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Etableringskonto / Iværksætterkonto

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har været så heldigt at redde mig et gigantisk skattesmæk fra 2016. 

Jeg havde heldigvis regnet med det, da det skyldes udbetaling af en masse medarbejder aktier.

Jeg har en drøm om at starte en virksomhed indenfor nærmeste fremtid og tænkte derfor om det er muligt, at anvende en etableringskonto / iværksætterkonto til at opnå et øget skattefradrag for 2016, som kunne hjælpe til at reducere beløbet som jeg skal betale tilbage til SKAT, ved at jeg i stedet sætter et større beløb ind på en af disse kontotyper.

Nogle der kender reglerne for dette, forskellene på de to typer kontoer samt hvordan, hvornår og til hvad disse midlerne fra kontoen kan bruges.

Hvis jeg er så heldig at løbe ind i en kreativ revisor herinde, der kan hjælpe med ovenstående vil denne sansynligvis få en ny kunde,når jeg starter min nye virksomhed.

Håber at kunne få et par gode råd om ovenstående.

Mvh. Philip

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ind på Glitnr.com og udbyd opgaven/spørgsmålet. Fast timepris og masser af dygtige mennesker. De vil kunne hjælpe dig. 

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)